|
|||
|
|||
JMTuning ruimt op! UITVERKOOP
Het wordt weer is tijd om het magazijn wat op te ruimen!
Veel onderdelen die nooit zijn opgehaald door klanten en overbodige voorraad mag weg tegen extreem lage prijzen. oa complete rvs dubbel 90mm rond uitlaatsystemen (golf 3 en 4 voor 274euro) ,complete stalen dtm uitlaatsystemen (golf 2 en polo 86c voor 199 euro) heeeeel veel xenonlampen va 10 eu en xenonsets va 59eu, chrome tellerringen 25eu, achterlichten polo6n golf 2 en 3, verlagingsets va 125eu en veren 40eu, embleemloze grillen 19eu, autoafdekhoezen 29eu,gereedschapsets va 25eu,motorkaplifters 19eu,alarmsystemen (camco rs720 99eu,crimefighter 149eu,deurploppers 22eu,cv sets 25eu,ab sets 22 eu,wielspacers va 19eu,uitlaatsierstukken,veerpootbruggen 29eu etc etc de spullen kunnen worden verzonden, of worden opgehaald in Dirkshorn. zoek je iets? vraag het hier, grote kans dat ik het heb liggen. bieden mag bij afname meerdere delen... TM 16 AUGUSTUS GELDEN DE SPECIALE TARIEVEN!!, Daarna ga ik er mijn nieuwe showroom mee vullen.... |
|
||||
|
||||
Heb je een veerpootbrug voor een golf 1 ook liggen?
|
|||
|
|||
Quote:
deze heb ik volgende week weer, en mag dan ook voor 29 euro in de verkoop... |
|
||||
|
||||
Voor een Corrado G60
- Moterkap lifters - Veerpootbrug - Middendemper - Einddemper |
|
|||
|
|||
Heb je foto van de auspuff voor golf mk4?
|
|
||||
|
||||
Quote:
oke welk merk/type is dit?
|
|||
|
|||
Quote:
ik kan m naar je doorsturen met me mobiel als je je telnummer even geeft. |
|
|||
|
|||
Quote:
motorkaplifters moet ik even nakijken is de veerpootbrug t zelfde als de mk2? zoja heb ik m liggen voor 29eu wat voor middendemper? origineel of powersprint of... (welke diameter) en wat voor einddemper zoek je? heb nog een 54mm mk2 powersprint demper liggen. voor 199 |
|
|||
|
|||
Quote:
is een verstelbare allu uitvoering van tec. |
|
||||
|
||||
Spacers in 5x100?
|
|||
|
|||
wat voor gereedschapsets heeft u te koop? Wat zit erbij/erin?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ben tevens op zoek naar een gereedschapskarretje. Niks groots, maar gewoon om het nodige gereedfschap in te doen als ik aan de auto werk.
|
||||
|
||||
Spacers in 4x100?
|
|||
|
|||
Quote:
heb in ieder geval nog 3 en 5mm voor 19eu en 8 voor 29eu. andere maten kan ik zo bestellen |
|
|||
|
|||
Quote:
koffertjes van fk, voor bijvoorbeeld achter in de auto. ik zal zsm even foto's maken |
|
|||
|
|||
Quote:
welke maat heb je nodig? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zoek een einddemper en middendemper die heel stil zijn. De orginele heb ik nog liggen maar deze is zo groot en zwaar dat ik elk jaar er nieuwe uitlaat rubbers onder moet hangen en dat heb ik wel gehad. Dus een middendemper vervanger en een nette einddemper. Ik zoek tevens een veerpootbrug die monteerbaar is op de assen van de schokbrekers. |
|
|||
|
|||
heey, ik ben opzoek naar een vaste ( dus zonder zo'n draadverstelling in het midden ) veerpootbrug voor een golf mk2 8v gti, voorzijde.
heb je die toevallig ook nog? |
|
||||
|
||||
Ik zoek twee losse H7 xenonlampjes in 4300 of 5000k, heb je deze liggen? Ik heb nu 6000k en wil een wat andere minder blauwe lichtkleur.
En ik zoek ook nog eens een 4300 of 5000k H4 set voor een Golf III uit 1996. (moet dit trouwens altijd bi-xenon zijn ivm grootlicht?) En mocht je ovale eind/siertstukken hebben voor een uitlaat (van 3" naar kleiner ivm geluid en looks) dan zou ik dat graag willen zien of horen. Last edited by Dirk : 13-08-2009 at 10:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
motorkaplifters voor de cor kan ik bestellen, prijs is dan 29eu. wil je nou een middendempervervanger of een middendemper? wat vind jij een nette einddemper? want in smaak zitten veel verschillen.. wat voor motor heb je erin? ik kan kwa uitlaten veel leveren, of zelf iets van rvs passend onder je auto maken, en dan meteen ophangen in dikke rubbers.. m.v.g. jelmer |