![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon even een vraagje om te bewijzen dat ik niet gek ben
![]() Ik kwam op autoscout een cabriolet tegen met 5 gaats velgen eronder. Nu ziet de auto er niet uit dat er veel aan verbouwd is. ![]() Correct me if I'm wrong, maar ik meen toch zeker te weten dat de cabriolet alleen met 4 gaats geleverd is... alle 5 gaats zijn zelf aangepaste cabriolets (VR6 ombouw of adapters) Maakt de wielenkeus voor de cabriolet wel interessanter... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cabrio is alleen in 4 gaats geleverd, zelfs de 2.0 8v hadden 4 gaats.
Deze golf staat als 1.8 90pk op kenteken.
|
||||
|
||||
![]() Blijft dit dus toch vreemd, zo'n "normale" (lees: ongetunede) golf met 5 gaats...
Dat het een 90pk is, had ik ook gezien op de apk site, maar ik verwacht zo gezien ook niet echt een vr6 oid, al zou dat wel zeer stoer zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, dus is gewoon de remmerij van een GTI onder gezet.
omgebouwd dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Of de trommels en de naven zijn omgeboord, heb ik ook ooit gedaan met een "gewone"golf 3.
|
||||
|
||||
![]() Ombouwen is niet zo moeilijk maar wel veel werk.
Er zijn ook mensen die zo graag bepaalde wielen onder hun auto willen dat ze hiervoor de auto ombouwen met originele delen ipv adaptors (zie mijn eigen topic). |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch kan ik dat voor jouw golf begrijpen, ik blijf het bij deze toch vreemd vinden, gezien het feit dat hij zo origineel is verder... |