#1
|
|||
|
|||
Glassee's Zweedse 64'er
Hierbij mijn nieuw projectje
Gaat om een originele (op de achterklep na) Zweedse kever uit 1964. De laatste met de dikke deurstijlen. De dikke laag rutex heeft de kever al die jaren beschermd en daarom heeft hij totaal geen laswerk nodig. Technisch moet deze worden nagezien en daarna wordt deze gekeurd voor dagelijks gebruik. Genoeg zever...hier wat foto's Ook heb ik al nieuwe schoentjes gekocht 17" Airevo BRM's Maandag avond heb ik de motor er uit gehaald voor een opfrisbeurt Gisteren heel de dag doorgewerkt en 's avonds zag de motor er zo uit: Vandaag ben ik nog wat onderdelen gaan halen voor de motor. Morgen gaat de motor er weer in Daarna zijn de remmen aan de beurt! grtz |
#2
|
||||
|
||||
Heel netjes
|
#3
|
||||
|
||||
Mooi ding zeg!
__________________
Gonna Mis'ha... |
#4
|
|||
|
|||
Hij zit er weer in
Starten deed hij nog niet omdat de batterij plat is en omdat de onsteking niet juist staat... Maar ik ben wel tevreden met het resultaat BTW, weet er misschien iemand hoe ik mijn uitlaatjes er kan uithalen? Die zitten muurvast :mrgreen: grtz |
#5
|
||||
|
||||
Heb de mijne eruit gekregen door eerst flink in te spuiten met wd40 of iets dergelijks en met een beetje wrikken wilde dat altijd wel.
|
#6
|
||||
|
||||
Gave kevert !!!!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#7
|
||||
|
||||
Mooie wagen! Zelf geïmporteerd uit Zweden?
|
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Neen, is gedaan door OldVolksShop Had hem bij hen te koop zien staan en ikwas direct verliefd |
#9
|
|||
|
|||
Dromen mag e...
|
#10
|
||||
|
||||
Mooi ding!
__________________
Quote:
|
#11
|
|||
|
|||
Al even geleden dat ik hier nog eens een Update geplaatst heb
Plan was om de 17"BRM's er onder te monteren... Maar deze heb ik verkocht om toch 15" BRM's te plaatsen Vooraan heb ik de kever verlaagd dmv een -5cm versmalde as. Achteraan staat de kever nog op standaard hoogte Om wat meer de GasserLook/Cal Look op te gaan heeft de kever een 1835cc motor gekregen + halflange boite Dit blokje is net klaar. Gisteren heb ik de eerste 30Km gereden en is toch even wennen als je een 1200'tje gewoon bent Binnenkort mag ik naar de testbank en zal hij wel optimaal draaien Na Bug-Show ga ik tijd steken in m'n CabrioKlep. Deze moet nog gespoten worden. En hier nog snel een foto van de kever Binnenkort post ik meer foto's, moet alleen tijd zien te vinden om deftige foto's te trekken Grtz |
#12
|
|||
|
|||
Daarstrak nog snel wat fotos gaan trekken
|
#13
|
||||
|
||||
Mooi man !!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#14
|
||||
|
||||
mooi kever.
alleen de achterbanden zijn naar mijn mening te groot! beter zelfde banden als voor pakken en lekker laag leggen achter!
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#15
|
|||
|
|||
Quote:
Ehm, maar dit is juist zijn bedoeling hoor, Gasser/Cal-look
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#17
|
|||
|
|||
kick ass ride... Complimenten
__________________
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like |
#18
|
|||
|
|||
Thanks voor de reacties!
Ivm de banden, dat hoort idd zo Net terug van de testbank! Was cool om te zien hoe zoiets in zijn werking gaat. Blokje heeft 103,5Pk en 155nm koppel Niet slecht Curve krijg ik een dezer dagen in m'n inbox. Grtz |
#19
|
||||
|
||||
dat is serieus veel in een kever..
|
#20
|
|||
|
|||
|