|
|||
|
|||
bbs rs in 17
zoek dus een setje bbs rs in 17.
steek maakt niet al teveel uit, als ze maar kunnen omgeboord worden naar 4*100... moeten 8breed of minder zijn. et 25 of hoger. liefst in originele staat en compleet. (worden toch verdicht...) geen banden nodig! heb je iets liggen, contacteer me maar vie pm. ben je zelf op zoek naar iets in 16, kan ik een setje bbs rs 003 te ruil aanbieden. een mooi zeldzaam wiel in 17, 4*100 (of om te boren), 8breed en et 25, of hoger mag ook aangeboden worden. wel liefst 3-delig! prijzen komen we wel uit.... grtz |
|
|||
|
|||
BOSS heeft een setje 17"
5x100...
|
|||
|
|||
up
mag ook gerust iets anders zijn in 17 en 4*100 hi!! (of om te boren) moet wel meerdelig zijn.... grtz |
|
|||
|
|||
is geen 4x100 maar wel 17 inch en 3 delige velgen en van bbs die tegen de muur aan staan dus de 5 spaken. is steek 5x120 met et van 38 dus kan je mooi met adapters werken als je wilt. hoor het wel.
|
|||
|
|||
merci voor het aanbod, maar is niet direct wat ik zoek.
grtz |
|
|||
|
|||
pb verstuurd
|
|||
|
|||
upupup
het moeten geen rs'en zijn, iets anders heel schon mag ook!!! grtz |
|
|||
|
|||
nog eens omhoog....
begint te korten en heb nie veel tijd, dus tis dringend hi mensen!!! grtz |
|
||||
|
||||
Heb nog een set Azev a met vlakke deksels in 17inch 4x100.
Bij interesse even Pb'tje sturen. Kan ze opsturen indien gewenst.
|
|||
|
|||
Quote:
hey, das niet echt het type velg dat ik zoek. toch bedankt voor het aanbod! en dus nog steeds wielen gezocht natuurlijk..... grtz |
|
||||
|
||||
Setje boxter S wielen dan misschien? Met nieuwe 185/35 en 195/40 banden, moet je zelf even een setje adapters scoren naar 4x100 en een klein beetje opknap tijd er in steken
|
|
||||
|
||||
uniek setje oz breyton driedelig?
|
|||
|
|||
Quote:
mmm, met die zwarte harten komen die wielen niet tot hun recht. zijn die gespoten of gepoederlakt? en wat vraag je dervan? (mag gerust in pm) @erik m: ik hou die wielen in het achterhoofd, maar voorlopig kijk ik nog ff verder! grtz |
|
||||
|
||||
gepoedercoat..
kan zo ook laten ontlakken en hoogglans verdichten
|
|||
|
|||
up
|