|
|||
|
|||
Mk1 Cabbie, Schroefset, Lenso bsx, Xenon En meer Inruil?
Te koop,
Golf 1 Cabrio. Bouwjaar: 1992 Brandstof: benzine Motorinhoud: 1800 KMstand: 203.000 ( Er word nog met de auto gereden ) De distributieriem, en de waterpomp is vervangen bij: 192.000 KM De bon hiervan is aanwezig, veder zijn er heel wat meer bonnen aanwezig van de auto. Zelf de aankoop bewijs is er ook van de vorige eigenaar. Dit krijgt u er natuurlijk allemaal bij. Wat er allemaal als laaste keer aan de auto vervangen is. Remblokken voor Remschijven voor Thermostaat Nieuwe therperatuur sensor Nieuwe kachelmotor + weerstand Olie Olie-Filter. K&N Filter gereinigdt Pop-ups: Schroefsetje van Supersport. Spagethi Spruitstuk. Chrome Zijspiegels Chrome ruitewissersproeiers Inleg K&N Filter Power Sprint uitlaat systeem Compleet. Smoke achterlichten Bi-Xenon 6000k Dus ook groot licht Lenso Bsx Velgen Dit setje is zo goed als nieuw, Met zo goed als nieuwe toyo banden. Helder Kruis Koplampen Smoke Knipperlichten met stadslicht Functie. Smoke zijknipperlichten Wolfsburg doorpins Wolfsburg vloermatten Dvd schermpje ( Zit momenteel niet in de auto krijgt u er gewoon bij ) Orgineel Wit lederen interieur van volkswagen, De voor stoelen zijn niet moeders mooiste meer. Led binnenverlichting Led kentekenverlichting Luxe Kentekenplaten. Vr6lip Het dak: Er is een compleet zo goed als nieuw dakje opgekomen, Frame Isolatie Raamframe alles om het kort samen te vatten Audio: Rockford Voor in 13 cm Hoedenplank speakers Mac Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn. De auto is altijd goed onderhouden en ik heb er nooit problemen mee gehad. Reden dat de auto weg gaan, ik ben opzoek naar een andere auto zoals audi a3 golf 4 Inruilen, Dat kan ook ik ben namelijk op zoek naar het volgende: Golf 4, Audi a3, Toyota Corrola E11 G6, Nette Honda civic. Heb je wat anders bied maar aan dan kunt u een emailtje sturen naar, rick-kelly@live.nl of even bellen naar 0654747204 Voor meer info kunt u altijd Mailen, Of bellen Vraagprijs 3500 Compleet met wielen alles 3000 zonder wielen. Het is een vraagprijs he Mvg Rick Last edited by Bon-Goofy : 17-03-2010 at 18:53. |
|
|||
|
|||
Upppppke.
Inruil auto mogelijk bied maar aan |
|
|||
|
|||
Skupppppp
|