|
|||
|
|||
edition one,blue, wolfsburg gezocht
ik zoek een ed one, blue, of wolfsburg!! kleur maakt opzich niet uit, behalve rood. en dan alleen een 8v!! en ik heb een fire and ice van 92 te ruil. gr thony
|
|
|||
|
|||
Quote:
wat nou Thony.... van je geloof af gevallen?? gaat de F&I weg...? en bj '92...??zijn toch maar gemaakt tot '91? Maar goed een WOB of edition blue is ook errug mooi idd hoop dat je wat vind,ik zal ook eens om me heen kijken.. |
|
|||
|
|||
Quote:
hehe, heb er nou al een paar versleten, en ik ben er wel een beetje op uit gekeken, dus tijd voor wat nieuws.!! en je heb gelijk, indd 91.. |
|
|||
|
|||
En al wat gevonden inmiddels Thony.....?
Al een tijdje niks gehoord van je...... |
|
|||
|
|||
Quote:
f&i inmiddels al een tijdje weg, rijdt nou in een golf3 20 jahre uitvoering, maar kriebelt de laatste tijd toch weer voor een golf 2( liefst fire and ice uiteraard) |
|
|||
|
|||
Quote:
dus toch weer een Mk2...........tja het is wel het mooiste model wat gemaakt is , Ik zou zeggen spaar ff door en ik weet dan evt nog wel een apparte en mooie Mk2 F&I.... |
|
|||
|
|||
Quote:
hehe, ja jij weet vast nog wel een mooie dan mag ik wel bijna weten hoeveel ik sparen moet voor je 16v |
|
|||
|
|||
Quote:
beter te duur als niet te koop zeg ik altijd maar haha,en ben dr nog steeds geen 2e van tegen gekomen ik hoor het wel van je....... |
|
|||
|
|||
Quote:
dat is waar ja, maar wordt wel erg duur in de verzekering voor mij betaal me nou al scheel aan een 2,0L..... |
|
|||
|
|||
Quote:
dit misschien iets voor je,ook erg zeldzaam aan het worden http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64629 |
|
|||
|
|||
Quote:
hij zegt dat de pagina ongeldig is... krijg m niet open dus.. |
|
||||
|
||||
Een kameraad van mij heeft een wolfsburg te koop, er ligt alleen een g60-16V in.
René (Tiefleger)
|
|||
|
|||
Quote:
nog een keer dan http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64629 |
|
||||
|
||||
Ze zouden iets als MSN moeten uitvinden....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Quote:
msn is sneller denk ik |