|
||||
|
||||
Corrado g60
Hierbij gaat de corrado de verkoop in voor info zie het linkje van MP.
http://link.marktplaats.nl/253829818 Greez Jeff |
|
|||
|
|||
Vw corrado g60 uit 1989 met 199.500km op de teller waar af en toe nog mee word gereden.
De auto is in 2000 overgespoten in de oranje seat kleur die je weinig ziet. Verder heeft de auto een maand geleden een grote beurt gehad inclusief de distributieriem en multi-riem, ook zijn de remschijven en de remblokken achter vervangen omdat deze niet meer goed waren voor de APK. Sinds afgelopen vrijdag zit er een nieuwe APK op de auto dus dat kan weer een jaar vooruit. De auto heeft een zwart leren bekleding die er nog netjes uitziet, verder is alles electrisch en is de auto voorzien van stoelverwarming. In het intrieur zijn enige dingen veranderd zoals de tellerplaten deze zijn nu creme achtig wit en er zit een andere versnellings pook gemonteerd. Motorisch is de auto goed hij heeft mij nooit laten staan en start altijd goed. De g-lader heb ik vervangen omdat een kennis van mij z'n corrado in onderdelen ging verkopen en hij had een gereviceerde lader liggen. Op de lader zit een RS-oulet met samcoslang gemonteerd i.pv. de silencerbox. enige andere goede punten aan de auto zijn de goed werkende spoiler, koni verstelbare schokdempers, mooie 16 inch brock B2 velgen smal breed set (7.5j en 9j) en ESP rvs uitlaat systeem vanaf de kat. Reden van verkoop is dat een andere auto heb gekocht en 3 auto's word wel wat veel. Voor vragen mag altijd gebeld of gemailt worden. 3500,- volgens de advertentie
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
deze kan opslot corrie blijft toch
|