![]() |
|
View Poll Results: spuiten originele kleur of vwms rally group A kleur | |||
originele kleur |
![]() ![]() ![]() |
8 | 18.60% |
volkswagen motorsport kleur |
![]() ![]() ![]() |
35 | 81.40% |
Voters: 43. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() na een hoop gesodemieter met de brandstof toevoer,
en nu bij mij bot****** is geconstateerd wordt ik binnen nu en 2 maanden geopereerd allemaal klote, maar geeft mij wel de kans om iets heel anders te doen ![]() de golf wordt, gestript geschuurd uitgedeukt aan de achterkant nieuwe delen ingelast nieuw kleuren schema voorkant wit, dan licht blauw en daarna donkerblauw ![]() ![]() andere motor, ben er nog niet uit welke GTI, G-60, 2 liter GLI, G-40 blok of een heel ander niet vag blok ![]() ![]() over 2 weken eerst maar beginnen met strippen en kaal maken kon wel eens een erg lang project gaan worden ivm operaties dus verwacht niet te veel fotos en niet te veel updates ![]() dit wordt het kleuren schema, ik ben verder nog opzoek naar zoveel mogelijk fotos van de motorsport uitvoering zoals hieronder afgebeeld. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kerel dikke plannen !! Ben erg benieuwd hoe het word.
En sterkte met je operatie ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi kleurenschema! Doe je ook de sponsors e.d. erop?
Inderdaad sterkte met je operatie.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja wil hem dan echt zo goed mogelijk eruit laten zien inderdaad ook met de sponsor stickers erop,
maar ik kan bijna nergens fotos vinden van de achterkant, 1 maar en die is zwart wit
|
||||
|
||||
![]() je plannen klinken goed! en kleuren schema is een leuk idee, weer eens wat anders...
Sterkte met je operatie's...
|
||||
|
||||
![]() Sterkte met de ziekte
![]() En plannen klinken goed. Heb nog een Auto-bild waar een reportage instaat over die 2e Golf met nr 7 erop. Kan ik je wel toesturen in grote envelop als je mij even je adres pm't ![]()
|
||||
|
||||
![]() kleuren schema is echt vet! Impreza blok heb ik een keer gezien op discovery channel met die gekke pakistaan ofzo was echt super!
Vind het echt rot voor en wens je veel sterkte toe! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het feit dat je aan zo'n project begint terwijl dat 'lichamelijk probleem'" bij jou is geconstateerd vergt heel erg veel doorzettingskracht! zowel voor auto als bestuurder. heel veel sterkte. Ga er voor!, dat zeggen ze in Zeeland ook. En hou ons op de hoogte ook als het tegen zit .
grtz Stefan
|
||||
|
||||
![]() Success met het project en sterkte met de ziekte...
|
||||
|
||||
![]() Autobild met de reportage is onderweg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En een volksforum sticker toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() eerst maar sterkte gewenst.
en leuk zo`n project goede keus ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo binnenkort moet ie voor de apk,
je zou kunnen zeggen niet doen en meteen slopen, maar als ik er straks dingen vervangen worden aan de ophanging, of er een nieuwe motor inkomt vind ik het toch fijn als ik deze kan testen door er een stukkie mee te rijden, nu het volgende heel lang gelazer gehad met de auto, bleek achteraf de opvoerpomp te zijn in de tank, deze heb ik vervangen voor een GTI pomp, heb zelf een 1300I maar dat maakt volgens mij niet veel uit, maar de garages hebben dit probleem nooit gevonden en iedere keer maar opnieuw afgesteld omda ie niet genoeg benzine kreeg, nu krijgt ie dat wel maar slaat ie iedere keer af als ik de koppeling intrap en slaat af als die stationair draait, na het starten vangt hij hem automatisch een paar keer op. maar ja daar wordt t ook niet beter op, mijn vraag waar kan dit aan liggen en hoe los ik het op ... afstellen? zo ja hoe
|
||||
|
||||
![]() Autobild al binnen?
|
|||
|
|||
![]() yesss gistermiddag binnengekomen, werk je bij de Gemeente Coevorden? zoiets stond er op de enveloppe
![]() ![]() maar erg gaaf, daar kan ik wel wat mee ja super
|
|||
|
|||
![]() Co afstelling zit op de lmm[onder de blauwe dop]
Bij de gasklep zit en messing schroefje -- die is voor stationaair Kan ook zijn dat de lambdasensor het begeven heeft Sterkte met de ziekte ![]() |
|
||||
|
||||
![]() klinkt als vuil in de carburateur.
ff uit elkaar halen, goed reinigen, nieuw benzine filter en weer rijden...
|
|||
|
|||
![]() succes en sterkte man
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij heeft een injectie blok ![]()