|
|||
|
|||
schuin afslijten voorbanden caddy 3 (schroefset)
hoi
ik heb een caddy 3 ik had hem verlaagd maar binnen 15000 km zijn waren mijn voorbanden versleten (loopvlak schuin afgesleten) je kunt aan een caddy het spoor niet afstellen bij een touran wel nu is mijn vraag heeft iemand ook deze probleemen of heeft ze opgelost groetjes jeroen |
|
|||
|
|||
laat eens de uitlijning controleren
|
|
|||
|
|||
Quote:
is al 2 keer gebeurd staat goed het licht aan de ophanging de wiellen staan er overdreven gezegd schuin onder is niet af te stellen gr jeroen |
|
|||
|
|||
dan is hij waarschijnlijk erg laag en dan is het idd niet meer te verstellen !
je kan hier dingen voor kopen die je boven je top lager monteert zodat je ze op die manier nog iets verder kan verstellen ! er is vast wel iemand die weet hoe die dingen heten ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
Quote:
nou dat valt wel mee wielkuipen 2 tot 3 cm open band tot rand wielkuip maar wat ik wel weet dat het onderstel van een touran het zelfde is en die kun je wel afstellen zeggen ze |
|
|||
|
|||
Het spoor (toe in toe out) stel je af met de stuurstangen, dat moet stelbaar zijn. Maar is niet het belangrijkste na verlaging.
Het camber is belangrijker, deze stel je bij de fusee. Als hij niet verder te stellen is zul je iets hoger op de poten moeten gaan staan, met de schroefset tot je binnen de marge zit. NIet bij de kwikfit langs gaan die raffelen vaak (maar niet altijd) de boel wat af of zijn lui. |