![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat er op dit moment diverse Amerikanen met de gedachten lopen om Euro bumpers te gaan kopen kunnen we misschien een ruil doen
Wie heeft er interesse in het verkopen van zijn Euro bumpers en wie wil USA bumpers plaatsen ?? ook eventueel westy ( westmoreland ) spullen.
|
||||
|
||||
![]() Hoe heb je dat in gedachte dan .. ik wil best een setje US bumpers hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Via een container een paar sets bumpers opsturen voor een 100-150 euro
en een paar sets USA bumpers tegelijk opsturen dan hebben de deelnemende partijen alleen maar de transportkosten en btw met zijn allen te verdelen. omdat je de bumpers ruilt en de waarde is onder € 50 dus geen invoerrechten. zoiets dus.
|
||||
|
||||
![]() Ik ga morgen bij een auto kijken, zodra die op de stoep staat wil ik er wel US bumpers voor ..
|
|||
|
|||
![]() Vraag eerst de transportkosten maar eens na!
Ga je niet redden voor jouw gestelde bedrag... |
|
||||
|
||||
![]() en dan nog... invoerrechten worden ook over verzendkosten berekend. Tellen ze simpelweg bij de waarde op. Dus als je een container hierheen laat komen.... zal wel boven de 50 euro komen. Dat snapt de doaune wel denk ik. Maar anders zeker interesse
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals jullie misschien wel gezien hebben in mijn sig heb ik naast 2 in de USA gekochte turbokits ook een Corvette.
Ik heb dus ook diverse connecties en kan heel goedkoop onderdelen in Texas laten verzamelen die zodra de container vol is worden verstuurd. op dit moment omdat de USD laag staat en er dus veel geshopt word gaat er wel iedere week een container naar Nederland ![]() recentelijk mijn mk2 Callaway kit verstuurd en 4 dozen ( totaalgewicht 40 kg) koste me 100 USD uiteraard moet ik invoerrechten en btw betalen maar dat is de prijs voor iets exclusiefs. betreffende bumpers omdat je gaat "ruilen" kun je het verkoopbedrag kunstmatig laag houden en daardoor aan de invoerrechten ontglippen. omdat je diverse bumpers tegelijk verstuurd kun je de transport en btw kosten delen. hetzelfde verhaal geldt natuurlijk ook voor de Amerikanen. als je het als individu moet gaan doen is het inderdaad te kostbaar
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb wel interesse, laat maar weten wat het kost.. je komt uit Nistelrode zie ik, ik uit Oss dus dat is mooi kortbij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook erg veel interesse! Ben al tijdje opzoek..kom uit rosmalen dus ook dichtbij woonende.
Misha was trouwens de oude eigenaar van me mkII Ik hoor het wel! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb volgende week een setje europese golf 3 bumpers liggen.
die wil ik ook wel ruilen voor amerikaanse met een beetje opleg van mijn kant. Als het wat wordt stuur me maar een pm dan komen we er wel uit. groet, Marco |
|
||||
|
||||
![]() Ook wel interesse, desnoods moet ik een set EU bumpers er voor aanschaffen.
Laat maar weten als je wat definitieve plannen en prijzen weet...
|
|||
|
|||
![]() ik heb ook intresse,, laat me even weten wanneer je dit kan regelen.
mvg |
|
||||
|
||||
![]() Dit is al zo vaak geopperd,ik heb het ook vaak geprobeerd maar met amerikanen valt moeilijk zaken te doen,de invoer kosten zijn vanaf begin dit jaar vervallen (onder de 400 euro)maar dan nog is het een kostbare kwestie voor beide en zeker gezien de huidige situatie zal dat ook niet beter worden.
|
|
||||
|
||||
![]() Als je spijkers met koppen wilt gaan slaan krabbelen ze weer terug.
![]() -Er zit te weinig verschil in de types bumpers volgens 1 -De kosten zijn te hoog volgens een ander -Hoe weet ik zeker dat ik geen lelijke beschadigde bumpers opgestuurd krijg weer een ander ofwel wat MIVW ook al aangeeft , het is lastig zaken doen zo. Maar ik geef nog niet op ! van de Euro kant is er wel genoeg animo dus we gaan het nog een keer proberen.
|
|||
|
|||
![]() Straks op alle sloperijen geen MK2 met euro bumerps meer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik wil wel mijn oude europeese golf 3 bumpers ruilen voor de amerikaanse met wat opleg.Aan de andere kant ben ik t wel met Domi eens. Ik wordt er ook niet blij van als straks de hele scene op amerikaanse golf 3 bumpers rijd terwijl ik er zo lang naar gezocht hebt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tsja, dat blijf je toch houden. Als iets mooi is en t kost weinig wil iedereen dat wel hebben. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tip! Doe hier niet aan mee, straks ben je helemaal de man met je Euro bumpers
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En bedankt he mijn us bumpers liggen nu bij de spuiter en worden zaterdag gemonteerd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jij bent de horde denk ik net voor.. maar volgend seizoen ben je echt wel passé
![]()