|
||||
|
||||
bra bij carstyling oss??
heb even op het wereldwijde web gekeken voor een bra,kom ik op de site van carstyling oss...
prijs valt me hard mee,maar heeft iemand ervaring met deze bra's?? bijv. hoe is de kwaliteit enz........ b.v.d. groeten gerben
|
||||
|
||||
Over het algemeen een goede winkel, wordt altijd netjes geholpen enzo.
Met de bra's zelf heb ik geen ervaring, maar denk dat het wel snor zit!
|
|||
|
|||
je wordt er zeker netjes geholpen alleen met de meeste dingen weten ze de prijs erg goed dat vind ik dan wel weer erg jammer
|
|
|||
|
|||
ben der persoonlijk niet zo kapot van carstyling oss, maar frank vr6 kan ze toch ook leveren?
|
|
||||
|
||||
Intressant topic heb zelf ook wel belang bij zo,n Bra...
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een bra gehad van SKG , ziet er goed uit goeie kwaliteit etc , enige nadeel hiervan was dat deze te los zat en bij 100-140 erg ging flapperen .
Na 2 maanden ding eraf gehaald en wat zie je allemaal krassen in de lak Verder geen ervaring met deze bra van oss. |
|
||||
|
||||
Ben zelf ook al eens aan het zoeken geweest en kwam toen op de site Bijna voor elk merk een bra te krijgen!!
http://www.onlinestylingparts.com/Motorkap%20bra-82.htm
|
||||
|
||||
denk dat ik um maar gewoon bestel...zie wel wat het word m'n motorkap kan er iig niet veel slechter van worden...
|
||||
|
||||
http://www.pantherbra.com/ - deze had ik toen via skg , op de site staat ook wel vrij veel informatie en antwoorden over vragen.
Zag toevallig staan dat om krassen te voorkomen je hem elke week even eraf moet halen om eronder te wassen, dit had ik niet gedaan dus misschien dat daardoor zand en troep tussen de bra en de lak gaat zitten en het dan wat minder mooi wordt. Achjah Misschien handig , success ermee! |
|
||||
|
||||
top,dank voor jullie reacties...heb nou 4 adressen dus ga me er even in verdiepen