|
||||
|
||||
Golf 4 remklauwen op golf 3
Hoi,
Ik heb er weleens over gelezen in verschillende forums dat je golf4 remklauwen kunt gebruiken voor op je golf 3. Mijn vraag nu: Is dit plug&play of moet ik ergens rekening mee houden? Had namelijk iets gelezen over een adapter?; Welke versie moet ik hebben? Heb namelijk ook gehoord dat er 2 modellen remklauwen voor de golf4 zijn. Vriendelijke groet, Todd |
|
||||
|
||||
en er zijn ook verschillende modellen remklauwen voor een Golf 3,met totaal andere montage
Kwam ik dit weekend achter Jens |
|
||||
|
||||
Die hoerige modeljaren ook altijd!
|
||||
|
||||
Kan niemand mij helpen hiermee?
|
|
||||
|
||||
ligt eraan wat je wilt als je klauwen van een vr6 neemt ben je wel de naven en alles nodig draagarm kun je wel zitten laten, golf 4 is anders daar valt de schokbreker in het deel waar de naaf in zit en bij golf 3 zit het aan de buitenkant vast met 2 bouten volgen mij,
|
||||
|
||||
Goed ik heb gehoord dat ik remklauwen van na 't bouwjaar 2000 golf4 moet hebben. Deze omdat de handrem gaffel aan de binnenzijde zit.
Alleen de remleidingen moet ik nog zien hoe ik dat ga doen.... Iemand hier ervaring mee? Ik heb zelf een golf3vr6 92'. Volgens mij moet dat wel kunnen.... |
|
||||
|
||||
kijk hier ff
http://www.vwgolf-info.nl/overige_modellen/index.php en dan naar beneden scrollen bij workshops remklauwen golf 4 op een golf 2 ff downloaden en uitpakken staat alles in beschreven is gelijk aan golf 3 voor past niet volgens mij
|
||||
|
||||
KICK!
thanks man! Quote:
|