![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb een set G60 staal die weg mag.
Maten dus 6x15 ET35. Inmiddels nieuw gespoten in atlasgrijs metallic met een rood biesje. banden Bridgestone 165-50-15, ca 4.5mm. Ik wil de set in principe alleen ruilen omdat ik anders zelf geen wielen heb. Ruilen liefst tegen een andere set 15" met banden,of een bredere set 14ers, bijbetalen mogelijk maar ben niet op zoek naar velgen van 1000 euro ! Vraagprijs verplicht ? 300 euro. Last edited by tiefflieger : 20-04-2009 at 19:40. |
|
||||
|
||||
![]() heb nog wel een set wolfrace velgen liggen 7jx14 ET 31 4x98.
moeten wel gepolijst/gespoten worden. was er wel mee begonnen zie de foto`s: ![]() en zo is de rest: ![]() bij belang hoor ik het wel. bij betaling eventueel van mijn kant mogenlijk. eventueel foto van de staaltjes? groet frank
Last edited by knedel16vweber : 04-04-2009 at 09:17. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sorry knedel is me iets te retro
![]() Zoek meer iets als verbreed staal of een cupvelg ofzo... |
|
|||
|
|||
![]() Up !
Graag een set waar meteen mee te rijden is, mogen opknappers zijn maar wel recht en met banden... |
|
|||
|
|||
![]() Nog eens in het zicht.
|
|
|||
|
|||
![]() Velgen zijn vandaag gespoten in Atlasgrau, met een rood biesje geplakt en de blanke lak daar overheen.
Ziet er erg mooi uit. Ruilen tegen een bredere set in 14 of 15" ! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hee,
heb nog setje zender turbo's. die ken je waarschijnlijk al zaten ongeveer jaartje terug onder mijn jetta gt. ben opzoek naar een leuk setje voor onder mijn polo. |
|
|||
|
|||
![]() Hey Rob, doe me eens een voorstel via PM...
Banden wisselen/ laten zitten enz ? |
|
||||
|
||||
![]() Ff offtopic, maar waar heb je dat rode randje vandaan, en is dat er ook in het wit?
|
||||
|
||||
![]() Is denk ik wheelstriping?
Vast ook in het wit verkrijgbaar. Je ziet het vaak op motoren. |
|
|||
|
|||
![]() Gewoon een rood biesje wat je op een rolletje koopt (10 meter voor 3 euro ofzo...).
Heb wel na het plakken de blanke lak gespoten anders blijft het denk ik niet lang zitten. |
|
|||
|
|||
![]() Upje.
Niemand in voor een leuke ruil ? |
|
||||
|
||||
![]() De wielen die onder mijn G60 zitten wil ik wel kwijt, daar interesse in?
Stuur maar een PM bij interesse. http://www.volksforum.com/forum/sho...03&page=1&pp=20 (Pagina 2 en op pagina 3 grote foto's)
|
|||
|
|||
![]() ik heb wel 15"verbreed staal! is alleen 5x100.
|
|
|||
|
|||
![]() Hier mag wel een slotje op...
|