|
|||
|
|||
alles vernieuwd en toch wat mis
vorige maand is mijn golf 2 gti 8v pb vernieuwd geweest : nieuwe koppaking, alle dichtingen, cullas gevlakt, nog paar zaken. nu zit ik met het probleem sinds gisteren veel witte rook zelfs als hij warm heeft. water leidingen zitten met veel druk! raar als hij neutraal draaid schud hij wel.
|
|
|||
|
|||
Is de kop ook afgeperst [op eventuele lekage?
Witte rook is wss condens dat in de uitlaat zit Stationaair schokken [staat de nokkenas timing wel goed,1 tand verkeerd? |
|
||||
|
||||
Zeer waarschijnlijk koppakking of, zoals reeds aangegeven, de kop.
Sterkte! |
|
||||
|
||||
Zeer waarschijnlijk de kop gescheurd!!! Of de kop als die eraf is geweest niet op de juiste manier vast gedraaid..
|
||||
|
||||
kop kan maar op 1 manier denk ik?
op de juiste momenten wel dan he! |
|
||||
|
||||
Quote:
als je de bouten op de verkeerde volgorde aandraaid komt het niet helemaal goed... weetje nog in welke volgorde/hoe je deze hebt aangedraaid?
|
||||
|
||||
Quote:
Jep dit bedoel ik sorry had het ff anders moeten zeggen.. Als je de bouten niet op de juiste volgorde vast zet trek je hem er krom op en lekt hij dus, direkt weer of na een tijdje..
|
|||
|
|||
ja ik heb papieren gekregen hoe je ze moet aanspannen met de juiste momenten. ik heb vanuit de midden begonnen. heel waarschijnlijk gescheurt want ik moet water bijdoen.
wat doe ik best? mijn kop laten testen? of een gereviseerde kop? |
|
||||
|
||||
Quote:
Goede Papier gekregen? Misschien was de nieuwe koppakig die je gekregen hebt al lek? Productiefoutje? Ik zou de kop er weer vanaf halen en (visueel) erachter proberen te komen waar ie lekte. |