|
||||
|
||||
Good ol' memories (and pictures...)!
Tja, ik heb vandaag afscheid genomen van de Golf. Met grote waardigheid nog even de 200 aan kunnen tikken in samenwerking met een blonde jongeman in een Jaguar. Jammer dat de BMW er tussen kwam
Maar goed, dit laat mij natuurlijk wat ruimte om terug te kijken op een paar mooie jaren (nog van voor mijn studie). Ik ben nu eventjes bij mijn ouders thuis waar nogal wat foto's op een oude computer staan. Even een rondje terug in de tijd... ik heb nog gezocht naar een soortgelijk topic wat Stijn volgens mij gestart heeft ooit met 'oude' foto's, maar kon het niet vinden, dus bij deze: Dit is wat er gebeurt als je niet voorzichtig bent op de Nürburgring: Het toen nog nieuwe spandoek, zo rond het RAM festival R'dam: Het spandoek met de (toevallig) oranje dames van Automaxx 6-flags: Wie oh wie smeert hier zn kale bakkes in op Castrop-Rauxel? Tip: het is een bekende! Ook gezien destijds op Castrop, vond ik wel erg stoer: Hoogeveen: Wederom bekenden op VW-Mania 2003 geloof ik: 1 van de vroegere edities van de midwintermeeting: toen was het koud, heeeeeeel koud... Motorshow Essen: En zo heb ik er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer. Wel leuk om weer eens te zien! Benieuwd of er bij jullie ook goede herinneringen naar boven komen! Ik plaats er morgen nog wel een paar, nu eerst op stap
|
||||
|
||||
Knal maar vol met foto's hier. Altijd mooi om oud beeldmateriaal te zien.
|
|||
|
|||
Geweldig dit. Ik zal ook even in het archief duiken. En kijken of er nog wat leuks tussen staat.
|
|
||||
|
||||
VW team Brabant 2003 of 2004...
Onderweg naar Wörthersee 2004: VW-Speed puzzelrit 2003: En bedankt... dit is zeker weer bedacht door een man! En ik vind dat Gilles wel een hoekje verdient, gangmaker van het eerste uur (heb er zelf niet zoveel meer maar kan me nog zoooo veel momenten voor de geest halen): Midwinter voorbereidingen... Een beetje creativiteit, voor op de stand: Wanneer eindigde een meeting/vergadering nou niet zo, in Rekken (na Osnabrück): De Lacklecker periode (VW Mania): Overigens heeft het me jaren en een trip naar de andere kant van de evenaar gekost om nog weer eens ZO bruin te worden
|
||||
|
||||
Wat heb je nou nog meer nodig dan een ander continent, een oude kever (tja welke is er nou niet oud ), een fles water en een sigaretje op een afgesloten bergpas?
|
||||
|
||||
Oh en mag ik zelf het hele topic volposten of wordt ie dan op slot gedraaid?
|
||||
|
||||
T is toch OFF topic? ik zou zeggen: ga je gang! anders moet je de sleutel gewoon mee naar huis nemen
|
|
|||
|
|||
Altijd leuk om terug te zien al die foto's uit die goeie ouwe tijd.
Ik zeg post dit topic maar vol Heleen. p.s. die foto van dat weekend Osnabruck.....damn wat een sloop weekend was dat.
|
||||
|
||||
machtige gozer is dit, heb in de scheur gelegen op een vande dvd's van de See
|
|||
|
|||
Quote:
Rekken overijssel? Leuk die oude foto's!
|
||||
|
||||
Ehm... als jij zegt dat het Overijssel is... tis eigenlijk meer Duitsland he Chris
@ Sjon: idd, goeie ouwe tijd... ik bekeek laatst een foto van het huidige Speed team maar ik herkende er praktisch niemand op Gelukkig zit bijna iedereen nog wel hier!
|
||||
|
||||
absoluut GEEN overijssel, maar GELDERLAND, the good old backcorner