#1
|
||||
|
||||
Handig: achterwielen in het midden zetten
__________________
Bmw e61 530d touring |
#2
|
|||
|
|||
Superrr.
je ziet inderdaad heel vaak dat de achterwielen vooraan in de kast staan. Lijkt nergens op. Met dit setje kan het mooi in het midden. http://mason-tech.com/greatplatesCW1.asp |
#3
|
||||
|
||||
slim, maar 100 dollar voor 2 plaatjes?!
|
#4
|
|||
|
|||
zou dat een beetje betrouwbaar zijn voor de daily?
ziet er wel goed uit.
__________________
Doe maar gewoon!... |
#5
|
||||
|
||||
Het zorgt er ook voor dat je uitlaat wat verder van de achteras afkomt. Dat lijkt mij een groot voordeel.
Alleen heb ik zo mijn twijfels bij het zinnetje: Installation has no effect on your car's wheel alignment. De achteras zit namelijk met sleufgaten gemonteerd...
__________________
WWW.MIVW.NL |
#6
|
||||
|
||||
En als je de as los haalt dan komt tie in de links-recht positie, in mijn ogen, ook nooit weer op exat hetzelfde punt, maar het lijkt mij sterk dat je dat gaat merken.
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt natuurlijk altijd opnieuw uit laten lijnen natuurlijk. Mischien kun je de platen wel een voor een vervangen. Zodat een kant vast blijft zitten, dan zal het redelijk op zijn plek blijven zitten.
__________________
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 04-05-2009 at 21:14. |
#8
|
||||
|
||||
Hoeveel speling zit er van links naar rechts dan?
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#9
|
||||
|
||||
één voor één vervangen heeft waarschijnlijk juist een tegengesteld effect:
Wringen van de as ( deze neem je neem ik aan niet los) waardoor het aan de enige kant eerst wel lukt, en vervolgens aan de andere kant niet. Waarschijnlijk kan je beter de boel goed vies laten, of zelfs even met zwarte tectyl inspuiten vóór je ook maar 1 boutje los haalt. De 'tussenplaat' zit zonder sleufgaten vast, dus die zit aan beide zijden gewoon exact hetzelfde. Vervolgens de oude houders erop monteren en zorgen dat deze uitgelijnd staan naar de oude montage ( schone rondjes in het vuil/tectyl. Maar: - Wielbasis correctie aan de achteras heeft niet zo veel zin: caster heb je bij de achteras niet zo'n last van. Liever de vooras voorzien van de juiste (of iets meer) caster om de wielbasis te corrigeren. ( of de wielbasis vergroten om zo het caster weer richting origineel te brengen : kip/ei ) - Achteras via tussenplaat monteren voor de optiek? hmm.. dan zou ik mij over wegligging niet te veel zorgen maken. Ideaal zal zo laag nooit zijn.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#10
|
||||
|
||||
Ik vind dat altijd wel tof als je achterwielen naar voren komen, zeker bij een mk4 oogt dat hartstikke dik..
__________________
www.dubclub-online.nl |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Niemand?
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kun je de set achterstevoren monteren.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Niet veel, maar met uilijnen konden ze er bij mijn Jetta wel een klein beetje mee stellen. Alhoewel de achteras officieel niet uit te lijnen is.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#14
|
||||
|
||||
Vandaag een setje besteld, word het uitlaat tegen achteras aan rammelen bij koude motor en optrekken nu zat.
Ben benieuwd.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#15
|
||||
|
||||
lijp man:S
__________________
Vw Golf Mk5 Gti Bwa Stage 3
|