|
||||
|
||||
Auto uit elkaar -> hoe regel ik dat met de wegenbelasting?
Ik zal de Golf in de eerste instantie gewoon schorsen voor een jaar, maar als na het uit elkaar trekken blijkt dat het gewoon onzinnig is om er ook nog maar iets aan te doen en ik verkoop de onderdelen, hoe geef ik dan aan dat het ding niet meer bestaat?
|
||||
|
||||
lege carosserie laat je ws. toch ophalen, krijg je meteen een vrijwaring van de sloperij. mocht je de carrosserie verkopen aan een particulier is t ook geregeld, want dan laat je t kenteken op naam van de nieuwe eigenaar zetten en heb je ook een vrijwaring. optie 3 is dan nog zelf slopen, en de kale koets naar t oud ijzer brengen. dat kan ook, moet je een briefje sturen naar t rdw in groningen.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Bedankt weer!
|
|||
|
|||
toe vallig een rdw station in de buurt???kan veel makkelijker. om van je kenteken af te komen.
|
|
||||
|
||||
Geen flauw idee, maar ik heb geen haast. Brabants kwartiertje!
|
|||
|
|||
Keuringsstation Rijen
Haansbergseweg 18 5121 LJ Rijen of je compleete kenteken + een kopie van jou rijbewijs + een briefje dat je de auto hebt gesloopt en hij niet weer op de weg zal komen aangetekend op stuuren naar Skager Rak 10 Postbus 30.000 9640 RA Veendam weekje of 3 á 4 heb je bericht terug |
|
||||
|
||||
gewoon het complete kenteken en een briefje met een verzoek voor slopen in eigen beheer (dat je bruikbare delen zelf wilt bewaren of gebruiken voor een andere auto bla bla)
je krijgt vanzelf bericht en een vrijwaring. |
|
||||
|
||||
Al vier keer hetzelfde antwoord, gaat Heleen wel lukken denk.
|
||||
|
||||
Dat denk ik ook wel ja maar vind het wel heel hoffelijk. Overigens ziet het er momenteel naar uit dat ie min of meer verkocht is en dus in de toekomst nog weer op de weg te vinden zal zijn... ik weet nog niet helemaal of ik dat nou wel of niet leuk vind maar ik ben er dan in ieder geval vanaf (auw, sorry schat). Mn vader stribbelt nogal tegen dus heb eigenlijk ook niet echt stallingsruimte...