#1
|
|||
|
|||
G40 in mk1
Ik heb de vraag al eens eerder gesteld, of het mogelijk is om een g40 in een mk1 1100 te hangen. Dat het mogelijk is weet ik(g60 lukt ook, dus ruimte zat!!!!)
Maar waar kan ik nog meer rekening mee houden??? Ik heb een computer + kabelboom erbij en alle onderdelen, behalve geen andrijfassen. Het kan volgens eerder info met mijn eigen aandrijfassen, maar lijkt me niet aan te bevelen. Welke zouden op de 5 bak van g40 passen en qua wielbasis in mijn auto??? Als je info hebt voor me, laat het me weten mvg, roald roaldschuurman@hotmail.com |
#2
|
||||
|
||||
van een cabrio of zijn die even dik?
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#3
|
||||
|
||||
Gewone Golf 1 1.1/1.3 assen, gaat echt niet kapot (tenzij je Ernst heet).
GTI homokineten (Golf1) moeten op deze assen trouwens ook passen, en passen ook aan je bak. 95% zeker, probeer het eens. Last edited by Stijn : 04-03-2004 at 01:37. |
#4
|
||||
|
||||
die van de gti passen
__________________
kopbewerking ,pm |
#5
|
|||
|
|||
Denk dat je een probleem met je rechter motorsteun krijgt
|
#6
|
|||
|
|||
Waarom zou ik problemen krijgen met mijn rechter motor steun??
Volgens mij en andere info die ik heb gekregen komen de steuenen van een 1100 en een 1300 volledig overeen. Qua kracht zal misschien wat uitmaken, maar daar wordt aan gewerkt. Stijn bedankt voor je info, ik heet geen Ernst(ik snap wat je bedoelt), en zal vrij normaal met de auto gaan rijden. Toch kies ik er denk ik voor om de assen van een 1600 diesel te nemen. Die passen ook op de bak van een g40 en in mijn auto(qua wielbasis). groet, roald |
#7
|
|||
|
|||
Kijk dan nog maar eens goed naar de steun van een G40 en een gewone 1100/1300...(Golf)
Als er dan nog niets bij je opvalt weet ik het ook niet meer |
#8
|
|||
|
|||
De motorsteunen van een 1100 en 1300 komen overeen met een G40.
Bij een 1600 en 1800 moet je een motorsteun aanpassen. |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Slaap nog maar lekker ff door..... |
#10
|
||||
|
||||
de lengte van een polo steun en die van een golf steun verschillen .tevens zit er aan de polo steun een oog ,aan de golf steun is deze afgezaagd zeg maar .
en zal dus de steun van de g40 aangepast moeten worden
__________________
kopbewerking ,pm |
#11
|
|||
|
|||
Het is wel appart om een g40 blok in je golf 1 te hangen. Maar waarom al die moeite doen om een g40 blok in je auto te hangen als je met dezelfde inspanning ook een g60 er in kunt hangen. Plus dat meerdere mensen dit gedaan hebben. Dus makkelijk informatie inwinnen. Plus dat g40 blokken zeldzamer zijn als g60 motorblokken. Maar in ieder geval suc6
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
het gaat erom of de steun van een 1300 golf I, op het onderblok van een G40 is te schroeven.. kan bij een 1300 polo en 1300 golf wel uitgewisseld worden toch? aangezien de onderblokken hetzelfde zijn... Of denk ik nu verkeerd? moet wel aan een steun voor de lader gedacht worden dan nog.... *ow, en trouwens: de motor hangt er inmiddels al een tijdje in.... alleen verder moet het nog wat afgewerkt en afgerond worden geloof ik, kwa electra... *
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 13-11-2004 at 15:21. |
#13
|
|||
|
|||
Om een vooroverhangend polo blok (ook wel small-block) over te zetten in een golf 1, dien je de steunen van de golf over te zetten naar het polo blok. Maar is dat blok een voorzien van een g-lader dan gaat dat niet icm de golf steun.
|