|
||||
|
||||
Stefan's JETTA GL -->1982<--eindelijk omlaag:)
ik ga morgen mijn eerste autotje ophalen
ik heb zoals de titel al doet vermoeden een strakke een keiharde jetta gl 1.5 aut gekocht. de jetta komt oorspronkelijk uit duitsland en heeft pas 30.000 km gereden. hij staat er supermooi bij en de proefrit viel niet tegen onder de motorkap ziet het er ook nog lekker fris uit voorlopig rijdt ik hem zo rond en denk dat ik er neit veel aan verander, misschien komt ie wat lager te liggen en ooit is ander velgjes. er komen snel meer fotos bij. gr stefan Last edited by stefanbladel : 03-08-2008 at 22:54. |
|
||||
|
||||
hele mooie wagen succes ermee
|
||||
|
||||
goed bezig mafketel
|
|
|||
|
|||
sssooowwwww dan
dat is een vondst is die echt nog origineel of gerestaureerd ?? man man man die is echt strak , word je wel even stil van veel succes en plezier gewenst met je jetta grts richard |
|
||||
|
||||
Wel grote foto's posten hé
Ben benieuwd, maar ik zie hem morgen wel denk Enne, dat origineel houden... zei ik in het begin ook |
|
||||
|
||||
mooie wagen kerel , gefeliciteerd ermee! Deze auto was laatst toevallig nog besproken hier op het volksforum. S.v.p origineel houden, niks aan veranderen!
|
||||
|
||||
die staat er zeker strak bij . succes met je wagen .
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, succes ermee.
|
||||
|
||||
Mooie wagen succes ermee en zuinig op zijn! Ps staat deze auto toevalig in assen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet toevallig dat stefan deze auto uit Andelst, Gelderland heeft gehaald. Waar die daarvoor stond weet ik niet. |
|
||||
|
||||
Knap wagentje op de foto's...
en die gelovige Scirocco dan
|
||||
|
||||
die scirocco staat voor 2500 te koop en komt uit 83 en heeft 40 000 gelopen
ik twijfelde op het begin ook wel eventjes toen ik hem zag staan |
|
||||
|
||||
Scirocco zou zeker ook niet verkeerd zijn geweest, hoewel het geen Einser Scirocco is.
|
||||
|
||||
Mooie Jetta! Have fun with it
|
||||
|
||||
zeker niet mis die jetta!!!
Heb er ook over deze na gedacht maarja... dan moest er eerst eentje weg veel plezier ermee en doe wat je wil verlagen is niet lelijk :p |
|
||||
|
||||
Waar staat ie ?
|
|||
|
|||
Wow wat een supervondst! Wit, low-mileage... geweldig man!
|
|
||||
|
||||
hij stond zoals erik al zei te koop in andels bij gelderland maar nu staat hij in son waar ik hem morgen weer ophaal om naar de rdw te touren.
maar ik woon in bladel, dus je kunt hem in de buurt van eindhoven dus nog wel eens tegenkomen |
|
||||
|
||||
heb hem vandaag opgehaald en hij is stiekem pittiger dan ik dacht toch wel geinig zo'n automaatje..
ga hem zometeen is goed in de was zetten en flink wat foto's knippen |