|
||||
|
||||
Haaloo
Wil me ff voorstellen. Heb net dit forum ontdekt en me direct aangemeld.
Ok, mijn naam is Peter, ik woon in Zevenhuizen en ben in het bezit van een '67er 1600L Variant met nog een hoop werk. Weet ff niet hoe ik hier een foto in moet plaatsen; kijk anders maar op de site van Keversite.nl onder Peppie. He, Krukab en Volksaddiction, tijd niet gehoord op de Keversite, kom ik jullie opeens tegen op dit forum?? |
|
||||
|
||||
Welkom!! iemand anders kan je wel uitleggen hoe je een foto kan plaatsen..ik ben daar neit goed in
|
||||
|
||||
Hey, welkom! Jij had toch die variant bij Kieft en klok gekocht?
|
||||
|
||||
Ik ben ook gelijk bekend in heel Nederland....
|
|
||||
|
||||
Alweer een Peter, et mot nie gekker worre
Welkom
|
||||
|
||||
Welkom Peppie
een foto plaatsen doe je zo: [img]"http://www.blabla.nl/blablablabla.jpg"[/img], maar dan zonder de ". kortom de URL van het plaatje plakken tussen [img][/img] |
|
||||
|
||||
Hoe meer type3's in nederland hoe beter
Welkom, hoe meer hoe beter, wordt de nederlandseweg een stuk fraaier door.
Seeya Mycha 64er Notch Boxercrew |
|
||||
|
||||
plaatju
Ok, komt de eerste poging voor een plaatju;
[/IMG] |
|
||||
|
||||
Mislukt....
Zoals je ziet gaat het niet echt lekker. Je moet zeker een eigen site hebben om dit te doen?
|
|
||||
|
||||
Je moet een foto als attachment bijvoegen en dan de link invoegen.
Je kan ook een fototje van keversite doorlinken:
|
||||
|
||||
Perfect
Perfect, bedankt.
Heb net ook nog een piktuuuure in de Gallery gezet. |
|
||||
|
||||
Daarvandaan kun je hem natuurlijk ook doorlinken om in dit topic te zetten
|
||||
|
||||
Welkom Peppie...... ook uit 7 huizen... heb je nie gezien.....n dat terwijl t klein dorpje is....
|
||||
|
||||
Ik bedoel Zevenhuizen ZH he, er zijn er nog een paar in NL..... Laat ff een grote foto van je auto zien, kijken of ik hem herken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
valt me wel tegen dat je banden niet glimmen misstaat een beetje met de rest van je kever Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie glimt het mooist in heel het land..
|
||||
|
||||
En ik maar poetsen met cockpitspray....vaseline ed.....
|
||||
|
||||
Ziet er errug strak uit Brazen, maar ik herken hem nog steeds niet. Staat zeker vaak binnen...
Weet jij trouwens van wie de groen-metallic 1300 is die in Z'huizen staat. Getint glas, moderene lm-velgen, heel strak ding. Zie hem alleen nooit bij de ACN-meetings. |
|
||||
|
||||
komt ie toevallig bij kieftenklok weg?
|
|
||||
|
||||
Jazeker! Lijkt wel of iedereen mijn auto kent..
|