|
||||
|
||||
125 pk TDI golf variant nu voor 1000 euro!!!!
Hallo
wegens overcompleet en het gewoonweg niet meer gebruiken van bied ik hier mijn Zwart metallic golf 3 tdi variant aan voor de meeneemprijs van 1000 euro. LET OP: DIT IS ZONDER DE 17 INCH LICHTMETALEN VELGEN DIE OP DE FOTO STAAN!!!(de golf word verkocht op goede 14 inch stalen velgen met vredestijn snowtrack winterbanden!!!!! het gaat hierbij om een golf tdi die af fabriek 90 pk had,echter is de golf nu dmv de volgende handelingen opgewaardeert naar 125 pk en 260 Nm koppel: *Egr afgedicht en verwijdert(krijg je er wel bij) *roetkatalysator verwijdert(nu een rechte buis) *verstuivers gereinigd en afgesteld(gecontroleerd op verneveling enz) *gechipt op maat door VVT (VanVughtTuning) de golf is zwart metallic van kleur en heeft de volgende optie's: *electrisch shuifkanteldak (achteraf inbouw,niet lek!!) *alle zijlijsten in de kleur *gecleande voorschermen (zonder knipperlichten) *Gti/vr6 dorpel verbreding/lijsten *deur klinken in de kleur *aerotwin ruitenwisser bladen *electrich verstelbaar en verwarmde spiegels *spiegels in kleur gespoten *bumpers volledig in de kleur *vr6 voorspoiler *Gti/vr6 koplampen *black/smoke bumper knipperlichten en reflector *Votex achterklep spoiler (in kleur) *orgineel centrale vergrendeling *sport vernellingspook *vr6 stuur *trekhaak de golf heeft nu een km stand van +/- 445000 km,dit is vrij hoog maar de golf heeft altijd goed onderhoud gehad en daar is zekers nooit op bezuinigd. onlangs zijn de volgende reparatie's uitgevoerd: *380000 km rijfstang lagers vervangen en een gereficeerde cylinderkop met toebehoren geplaatst.er zijn toen ook gelijk nieuwe achteras ophangrubbers geplaatst. *400000 km :koppelingsplaat met drukgroep en druklager vervangen,tevens de achterremcylinders en slangen vervangen+remvloeistof vervangen. *436000 km :andere brandstofpomp geplaatst en toen gelijk een nieuwe distributie riem + spanrol + looprol,een nieuwe multieriem en een v-snaar geplaatst,ook is toen preventief de krukaskeering vervangen. *440000 km :groote beurt waarbij olie oliefilter luchtfilter en het diesel brandstofflilter zijn vervangen. de auto zit voor zijn kilometers en leeftijd nog aardig in de lak,maar heeft her en der toch wel een paar kleine genruikssporen/plekjes. de auto heeft Apk tot eind april,ik verwacht geen rare dingen voor de apk maar heb zelf zoiets van ik ga dat niet meer doen,geen tijd en zin meer in. de auto is overbodig en moet gewoon weg voor de spotprijs van 1200 euro. reactie's aub mailen naar: hendrikensusanne@home.nl de auto staat in Assen en dient daar bezichtigd/gehaald te worden. Let op dus zonder de 17 inch velgen!!!!! |