|
||||
|
||||
datum DUB05 weekeind meeting al bekend????
zoals de titel al luid is er al iets bekend over de datum van de gezellige weekeind meeting van DUB05???
|
|
||||
|
||||
inderdaad
|
|||
|
|||
Heb er nu alweer zin in
|
||||
|
||||
Ik denk dat wanneer de mannen iets weten ze vast wel een topic openen ..
|
||||
|
||||
Ja,Helaas waarschijnlijk gaat het dit jaar niet lukken ivm andere bezigheden
(zwanger/verbouwen/studie etcetc) Mochten we nog iets in elkaar zetten horen jullie het,maar in elk geval niet op dezelfde plek (terrein is verkocht) Planning was incl sprint dit jaar (wel in dezelfde omgeving) maar door drukte zie ik (samen met anderen) het er niet van komen. M.vrgt Peter Dub05 pooiert |
|
||||
|
||||
erg jammer.
|
||||
|
||||
misschien volgend jaar dubbel zo hard
|
|
||||
|
||||
deal! incl sprint!
|
|||
|
|||
dat is jammer.
|
||||
|
||||
das jammer was voor mij een erg gezellige zonnige meeting!!!
Gaat Volksforum nog wat doen dit jaar dan???
|
|||
|
|||
Quote:
We zouden idd heel graag een meeting organiseren. Maar het terrein is idd een probleem. We willen graag de meeting zo goedkoop en gezellig mogelijk houden voor de bezoekers. En we willen niet dat jullie straks meer gaan betalen, voor minder. En dat is ook niet goed voor onze naam. We willen een net zo goed, of liever een nog beter meeting organiseren. En dat is nu helaas niet mogelijk. Dus Zodoende is de kans erg groot dat het dit jaar niet doorgaat. Maar we blijven hopen dat zich nog een heel goed alternatief aanbied. Mvg. DUB05 |
|
|||
|
|||
Quote:
jammer misschien het terein in sevenum wat vlak bij kabouterland dan weet je wel welke ik bedoel sebas vwczl |
|
|||
|
|||
gelukkig hoef ik niet die 1259 km te rijden
geintje , jammer heren . eens in de 2 jaar is ook best leuk denk ik |
|
|||
|
|||
Ik wilde dit jaar eens een weekend gaan op aanraden van de boys uit Hallum,
maar dat komt er dus niet van zie ik
|
||||
|
||||
Alles is nog niet helemaal verloren....helemaal opgegeven is het nog niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, ik wou dit jaar ook het hele weekend komen... hoop wel dat het door gaat
|
|||
|
|||
Quote:
dus ik kan weer 2 euro muntjes gaan sparen ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is idd een mooi terrein. Alleen vragen die prijzen waar we in Oploo een meeting van een week van zouden kunnen organiseren. En dan kunnen we dus GEEN mooi prijs maken voor de bezoekers. En zover ik weet moet je daar dus ook zelf de catring doen. En daar gaan we niet aan beginnen. Naast de auto's is het eten en drinken erg belangrijk op een meeting. Dus dat willen we dan ook proffesioneel laten gebeuren. ( er moet heel goed en genoeg, eten en drinken zijn voor een mooie prijs ). Maar we staan nog steeds open voor goede alternatieve. Gr. DUB05 crew. |
|
|||
|
|||
hoop dat jullie nog wat vinden zo erg mooi zijn was gewoon 1van de mooist meetings.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik helemaal met je eens SUPER MEETING We blijven duimen Gr Siep |