|
||||
|
||||
verstralers aansluiten.
Hallo,
Ik was vandaag even bezig om een andere gril op mijn Golf Mk2 te zetten. Nu heb ik hier en daar gehoord dat er in de kabelboom van een golf al aansluitingen zijn voor verstralers. Nu heb ik even gekeken en heb ik 2 stekkers onder mijn koelvloeistof reservoir hangen. Maar die komen net 5 cm uit de kabelboom. Zijn die 2 aansluitingen dan voor de verstralers in de grill? of zijn die ergens anders voor? De auto is gewone cl uitvoering, en komt uit 1990. Groeten Gino. |
|
|||
|
|||
je hebt als het goed is een witte stekker met 2 aansluitingen die moet je hebben
kan je ook even doormeten |
|
||||
|
||||
Zijn originele stekkers voor te koop, gaan over de stekker van je koplampen heen.
Staan regelmatig op marktplaats.
|
||||
|
||||
patjetta, Er zit inderdaad een witten, en nog een zwarte dacht ik. Ik zal ze morgen eens na meten, en kijken of ik nog ergens zon kabel kan uit halen. Alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
De verstralers in de grill moet je van het grootlicht pakken
De nieuwe modellen waar het fabriek af op zit[verstralers]hebben de kabel er al aan Anders moet je opzoek naar een verloop[GTI 84/87 De stekkers onder het expansievat zijn voor mistlampen [witte en de zwarte zijn voor de knipperlichten in het spadbord] |
|
||||
|
||||
hallo,
Bedankt voor de reactie, dus ik kan als het waren de verstralers gewoon van het groot licht afpakken? Of is dit dan te veel vermogen voor het groot licht? en moet ik er een relai tussen hangen? |
|
||||
|
||||
Je hebt gewoon de verloopkabels nodig, verder niks.
|
|
|||
|
|||
Is bij de modellen waar het fabriekaf op zit ook
De ene kant de witte en de andere kant wit/zwart[grootlicht] Hoeft geen relais tussen |
|
||||
|
||||
Kabelboompjes zijn gauw zelf gemaakt, solderen, krimpkous ervover en klaar!
|
|
||||
|
||||
ja, dat tak ik ze gewoon van het grootlicht af, das denk de snelste oplossing. Als het vermogen niet te veel is zo als golf mk2 zegt; dat ben ik er zo mee klaar. bedankt alvast voor de reacties.
|
|
||||
|
||||
Ik maak straks wel een foto heb ze ook achteraf ingezet
|
|||
|
|||
Vandaag een stukje wezen rijden, hoorde een harde knal. Dus toen ik thuis was even wezen kijken wat er aan de hand was. Helaas is 1 van de verstralers nu een puzzel geworden. Gelukkig is ie pas gekeurd dus heb ik even de tijd om een nieuwe te zoeken.
Dit jaar 2009 is niet zo'n happy jaar voor mijn auto, alles gaat kapot ogf heeft kleine probleempjes Maar van wegdoen is geen spraken. |
|
||||
|
||||
Djinn_4fun; dat zou wel handig zijn, alvast bedankt. En ja aan alles komt een einde he, Maar ik denk ook niet dat ik zo snel van auto wissel, erg tevreden over mk2
|