|
||||
|
||||
Zomer voorbij , winter wielen
De zomer is op ze einde aan het lopen, en ik heb een hele nette set origineel staal 14inch, met goede winterbanden.
165/50/14 banden Alleen wil ik de staaltjes laten verbreden voor me winterwielen. Is dit ook aante raden ivm sneeuw ijzel, en dan met getrokken bandjes ? Hoe breed kan ik de set maken, met behoud van deze banden ? Hoor het wel !
|
||||
|
||||
Boven de 6,5" half zou ik niet gaan. Maar met een beetje goede wil lukt 7" ook wel.
|
||||
|
||||
7j zou ik doen, maar 165-50-14???? welk merk levert die dan?
|
||||
|
||||
het word dinsdag 27 graden.
|
||||
|
||||
ik voel een weeralarm aankomen...
|
|||
|
|||
Quote:
Gezellig, vooral als je chauffeur bent en geen airco van je baas krijgt
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
man man man,
vroeger bestond er toch ook geen airco:P onntopic: strak getrokken bandjes met de winter? winter ok maar stel dat het gaat vriezen. en je pompt er bij wijze van spreken 2.4 , 2.5 bar in je bandjes om ze op hun plek te houden (bij wijze van) heb je helemaal niets aan je winterbandjes. neem of andere winterbandjes. of rij er gewoon zo mee..
|
|||
|
|||
Quote:
Ja oke das waar. Maar, in een voertuig van nog geen 2 maanden oud verwacht je op z'n minst wel airco...
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Hoe breder de band, des te minder druk per vierkante centimeter, en dus minder grip. Ik wij 's winters liever met wat dunnere banden
|
|||
|
|||
wat voor winters hebben we hier nu eigenlijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
hmmm ..dan heb ik voor niks een quattro gekocht