|
||||
|
||||
Vraagje Golf 1 cabrio
Voor mijn buurman stel ik hier een paar vraagjes,
Het betreft een Golf 1 cabrio uit '91 met een 1.8 motor. 1e: Er zitten elec. vertselbare koplampen in, aangesloten en wel, maar geen schakelaar op het dash. Waar hoort deze te zitten en hoe ziet deze eruit, em mischien welke stekker het moet zijn??? Kan ik onder het dash kijken of ik deze los zie hangen. 2e: Hoe krijg ik het contactblokje eruit? Zie nergens een schroefje zitten, kan ik deze er gewoon uit 'trekken'. Graag hoor ik van jullie hoe of wat! thx Roland
|
|||
|
|||
Hallo Roland
Op je 2e vraag heb ik wel een antwoord er zit wel degelijk een schroefje in maar deze krijg je volgens mij alleen los als je het hele stuurslot huis demonteerd. |
|
||||
|
||||
je schakelaar voor je koplampen moet links schuin onder je stuur in het dash zitten, orgineel dan
|
||||
|
||||
Zie de volgende afbeelding voor de plaats.
en
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties
Ga met het slot ff aan de gang, er zit nog zo'n verloopbus voor het stuur op, maar dat komt goed. De schakelaar voor de lampen zit er niet, ook geen gat ervoor. Misschien ooit een ander dash in gezet??? Lampen zijn wel org. aangesloten en in de draadboom verwerkt. @ Yellowbug kun je misschien een foto maken van de stekker (achterzijde), heb nl een losse stekker gevonden. Thx
|
||||
|
||||
Quote:
Komen ze
|
||||
|
||||
Thx ik ga hiermee aan de gang!!
|
||||
|
||||
Ik moet volgens mij nog wel ergens zo'n schakelaar hebben liggen.
Als je daar intresse in hebt dan zal ik eens ff zoeken.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je dat wil doen graag, ga van het weekend zoeken naar de contra stekker, dus daar kom ik nog op terug thx
|
||||
|
||||
Nou, het contactblokje is gelukt en vervangen!!
We hebben ook nog het dash eruit gehaald, en wat bleek..... Daar lag de stekker + schakelaar voor de electrische lampen, en ze werken ook nog. Hebben we netjes in het dash weggewerkt en ziet eruit als nieuw