|
|||
|
|||
Golf GTI 8v, 1991 met nieuwe APK !!!
Te koop :
Golf GTI 8v, bj 1991 in het zilvergrijs ( weer eens iets anders dan zwart . . :mrgreen: ) De auto is volledig in originele staat teruggebracht. Grille met rood biesje, originele achterlichten ( zwart/rood kan ook nog ) diverse interieurdeeltjes die miste zijn aangevuld of vervangen door nettere, oa dorpellijstjes, hoedenplank zonder gaten etc. Alle bedrading van de auto is nagekeken, overbodige bekabeling voor dikke versterkers e.d. zijn verwijderd. Achter de bestuurdersdeur zit een deukje, voor het nette zou het uitgedeukt moeten worden. Rond beide ruitenwissergaten zit iets van roest. Verders is de auto volledig hard en beslist niet rot !!! Onderzijde van de auto is eventueel te bekijken. Recent zijn de bougies, filters, v-snaar, verdeelkap en toebehoren vervangen. Gezien hij geschorst staat er er geen meter meegereden na vervanging. Alle vervangen onderdelen zijn origineel volkswagendelen. Buiten de wielen, verlaging van 40mm en de uitlaat is de auto 100% origineel. Voorzover ik kan zien heeft de auto geen echt schadeverleden, wel is ooit de achterklep overgespoten. Sticker in de kofferbak en op alle andere panelen nog aanwezig. € 1.350 incl. nieuwe APK !!! De auto staat nog steeds geschorst, een proefrit maken is uiteraard wel mogelijk. Het kenteken van de auto is 94 - DD - BD Linkje naar de RDW site voor alle gegevens Voor info : 06 - 1436 2373 of stuur even een PBtje. De auto staat in een loods, dus is ook 's avonds of als het regent ( gebeurt wel eens in NL ) gewoon te bekijken. Last edited by ReBo : 25-04-2009 at 06:25. |
|
|||
|
|||
Upje, goed bod mag ook, auto moet weg . . . foto's zijn van 15-03.
|
|
||||
|
||||
km stand?
|
|
||||
|
||||
deze auto komt uit friesland als ik het goed heb ,heb ik ooit op geboden.
precies met de zelfde deuk .
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt !!! Werd toen aangeboden met een kapotte motor, alleen dit bleek niet zo te zijn . . . er was alleen ontzettend rotzooit met alle bedrading, alles zat los of was verkeerd gemonteerd. Ik kon toen de storing ook niet vinden en toen is besloten omdat het casco zo hard was om de gehele auto uit elkaar te halen en opnieuw op te bouwen en alles na te lopen. Er zitten ontzettend veel uren in om alles weer op zijn originele plek terug te krijgen en vast te zetten met nieuwe clips en beugeltjes etc . . . het werd op een gegeven moment meer een prestige projectje dan een hobby. ON-Topic: De auto MOET weg, voor ieder redelijk bod sta ik dus open . . . |
|
|||
|
|||
Sinds 30-03-2009 nu dus ook met een verse APK . . .
|
|
|||
|
|||
Vraagje, is de bestuurders deur een keer overgespoten, zie een rare donkere waas?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Vragen kan altijd, maar het is gezichtsbedrog. Ik vermoed dat de achterklep wel eens is overgespoten, want onder de kentekenplaat zie je een dubbele laag blanke lak . . . het achterpaneel is gewoon nog volledig origineel, waarom dan ooit de klep eens is gespoten zou ik dus niet kunnen zeggen . . . |
|
|||
|
|||
Upje !!
|
|
|||
|
|||
Paasprijs !!!!
|