#1
|
|||
|
|||
hoog toerental bij koude motor
dus de titel zegt het al
dus het probleem is dat ik een hoog toerental heb bij koude motor en dit blijft zo ook al rij ik 100km hij houd zijn hoog toerental wat zo een 2500tr/min bedraagd en vind dit toch niet zo normaal maar als ik men motor warm heb gereden en ik laat hem dan een min of 15 stationair draaien zakt hij langzaam naar lager toerental tot min 900tr/min ik kan moeilijk altijd eerst men motor warm gaan rijden en dan stoppen op een parking en wachten tot deze zakt |
#2
|
||||
|
||||
wat voor een motor? (code, carbu of injectie enz)
__________________
Groetjes, Larsje qoute fifth gear: "The tires seem to be made by nobody..." "Thats what sidewalls are for, a little bit extra rubber when you need it." |
#3
|
||||
|
||||
Is 't niet gewoon je choke?
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
1800 carbu ik denk een GT van 1989 |
#5
|
||||
|
||||
Bekende Pierburg probleem lijkt me.
|
#6
|
|||
|
|||
Quote:
dat die dan blijft hangen ? |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
en dit is ?? ken niet zo veel van auto's ben ook maar pas 18 en dit is men eerste autoke |
#8
|
||||
|
||||
Gebruik de search eens...
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
ok dus gewoon een probleempje van de carbu |
#10
|
|||
|
|||
Wasthermostaat
Die zit voor op de carb en regeld het verhoogd stationairtoerental bij koude motor |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
dit ga ik vervangen als hij het terug doet het is nu weer is opgelost door alles open te gooien en niks te vinden en trg in elkaar gestoken |