|
||||
|
||||
Golftype 2 bezine met zij scheurts
|
|
||||
|
||||
En een wit gespoten "baschbord", kruising tussen een wasbord en een dashboard
|
|
|||
|
|||
dislekties?
zo jammer, dikke bumpers roodgespoten, met smalle lijsten set niet in kleur:S ook zo'n mooie luchthapper ach, iedere gek ze gebrek.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm.... misschien toch diesel getankt...hij weet blijkbaar niet goed wat er in moet...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wie kijkt er even naar? dan doet ie het weer
Verder istie dik man
|
|||
|
|||
mooi spul man, zo'n raderiteur...
zo'n hok moet je niet naar kijken, daar moet je blikken tegenaan werpen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Aparte verlaging..
|
||||
|
||||
das een optiesze verlaging snap dart dan.
is dit niet die gast van: "ik ben aleen techniesch met scooters?" op de laatste foto zie ik een 2wieler staan. maar hij kan er ook niks aan doen dat hij dislectisch is he....
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 17-03-2009 at 00:35. |
|
||||
|
||||
hij heeft er geen tijd en zin in...... als je dit zo tegenkomt verlies je toch ook je laatste beetje moed???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar zijn de advertenties voor de MP-ers goed te begrijpen, want ze worden niet verwijderd En advertenties in geef Frysk wel... Anyway, als je wéét dat je dislectisch bent en ècht niet een advertentie kan opstellen, dan laat je een kennis toch ff helpen? 't Kost toch een berg centen tegenwoordig, een advertentie op MP. Jens |
|
||||
|
||||
gadver, wat een ongeloofelijke k*t advertentie.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Vandaar dat je ook € 401, 01 geboden hebt . . . . Jij gaat hem gebruiken als blikkenvanger . . . of als BLIKvanger . . . |
|
|||
|
|||
Quote:
beetje pesten |
|
||||
|
||||
ja duh, van diesel tanken wordt je benzine filter wel vuil ja..
maar hij heeft wel een wit dash, geinig, voor 400€ |
|
||||
|
||||
Ik noem die geen dyslexie, ik heb zelf dyslexie. Ik vergeet wel eens een woord midden in een zin en de d's en t's gaan vaak mis. En telefoonnummers die voorgelezen worden opschrijven is ook een heikel punt voor me.
Dit noem ik eerder echte woordblindheid, dan weet je gewoon niet hoe je de woorden moet spellen. Oud-collega van me die heeft het, die moest elk woord opnieuw uitvinden, elke keer weer... |
|
|||
|
|||
Quote:
Van mij EI !!!! Je drijft alleen maar de prijs op Het verhaal : De jongen heet Jeroen en ik quote "zijn vrouwtje " heeft de adfertnsie getikt . . . Jeroentje zelf kan zijn handen in onschuld wassen dus |
|
||||
|
||||
ik dacht dat er bij naam achmed stond maar er staat toch egd jeroen
|
|||
|
|||
@ReBo; hij heeft mijn bod al verwijderd, was niet serieus.. .
|