|
||||
|
||||
Kan Nl Auto Op Naam Van Holgaar?
Hey
Ik heb mijn golf 3 vr6 tekoop en nou wil een holgaarse collega hem van mij kopen. De auto heeft een nl kenteken en hij wou dat ook houden. Hij zelf huurt een huis hier in nl. Hij heeft een holgaars rijbewijs. Nou is mijn vraag: Kan hij mijn nl vr6 op zijn naam zetten? Ik hoop dat iemand het weet Alvast bedankt. Gr Niels. |
|
||||
|
||||
Lijkt me geen probleem toch als hij hier ook een adres heeft! Mn vader heeft ook een Duits paspoort en rijd ook met een nl auto dus lijkt me geen probleem
|
||||
|
||||
Ikzelf heb een NL rijbewijs, NL ID bewijs en woon in Duitsland. Ook dan is het geen probleem om een auto met Duits kenteken te rijden.... Beetje hetzelfde idee als die Holgaar van jou...
Maar hoort Hongarije eigenlijk bij de EU?? Anders kan het natuurlijk ietsje anders worden....
|
||||
|
||||
Wanneer de koper niet staat ingeschreven bij de gemeente in Nederland is het niet mogelijk om een Nederlandse auto op naam te zetten.
Wanneer de koper staat in geschreven bij de gemeente (dus Nederland), dan kan hij de auto op naam zetten met een buitenlands paspoort/ID-kaart en een uittreksel uit het Gemeentelijke Basisadministratie (GBA). Deze uittreksel mag niet ouder zijn dan 3 maanden.
|
||||
|
||||
vraag van de topicstarter is beantwoord..
slotje dus.. |