|
||||
|
||||
Corrado G60 Orange Edition
Zo na een tijdje hier in de ronte hebben zitten kijken start ik ook maar me eigen project topic op
voor het begin verhaal van me auto kijk ff op de link http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53179 In de tussentijd nog niet veel aan de auto gedaan behalve het standaard onderhoud en DB-riempje ook ff achterremmen + wiellager vervangen was wel nodig aangezien het staal op staal was Het enigste spannende wat ik heb gedaan is de lader vervangen en gelijk een RS-laderuitlaat erop geschroefd + een mooie blauwe tuning slang Ik ben nu druk bezig met klaar maken voor de apk zodat ik der weer ff mee kan sturen Foto's ga ik nu ff maken. |
|
||||
|
||||
zo staat de corrie er nu bij
en nog 2 foto's van me RS uitlaatje en me mooie nieuwe daily vervoer mooie 86c coupe GT |
|
|||
|
|||
blijft een dikke cor neef! beter snel effe apk regelen kunne we binnekort samen touren (Y)
|
|
|||
|
|||
hey dat is het ouwe huis van mijn opa(nr2) woon je daar?
welkom btw
|
||||
|
||||
Het is weer een tijdje stil geweest maar heb eindelijk nieuwe APK op de corrie net ff paar leuke spulletjes besteld dus als het binnen is even paar mooie foto's schieten en ff hier posten
@ rickGT : ik woon inderdaad op nr. 2 toevallig om dat ook hier tegen te komen |
|
||||
|
||||
Net nog even de foto's van na het wassen op de computer gezet
Ook vanmiddag nog ff spaghetti spruitstuk dichtgelast dus dat is ook klaar voor montage |
|
|||
|
|||
rijd morgen wel ff langs(na het werk) ff je corrado bekijken
|
||||
|
||||
Dat is altijd goed als de polo ook in de buurt staat ben ik thuis dus dan zou je eventueel aan kunnen bellen.
|
|
||||
|
||||
Zo eindelijk een paar pakketjes binnen gekregen duurt ff maar dan heb je ook weer wat
snel ff open maken natuurlijk zo en nu ff fijn slapen |
|
||||
|
||||
Zo gister gelijk de koplampen in de corrie gemaakt ben weer helemaal blij , moet alleen nog ff een xenon setje halen want zo met halogeen licht
vind ik het nog niet af maarja ik kan wel blijven schrijven maar de foto;s zeggen meer Waarschijnlijk van de week ff me schroefsetje monteren en dan wachten op de rest van de spullen |
|
||||
|
||||
ik zou de knippers in de bumper nou ook maar doen,is zo niet echt wat....
mooie cor
|
||||
|
||||
ja ik zit zelf dus nog ff te twijfelen wat ik met de knippers doe,
ik ben wel al bezig met een setje witte zodat ik ff kan proberen er komen zoizo geen heldere in dat vin ik dan weer TE en thnx voor je reactie |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit
en na die schroefset zeker hij staat nu nog beetje hoog op zn poten k zie m wel op mivw ergens in de rij staan
|
|||
|
|||
en toen was die laag
|
|
||||
|
||||
nice picture neef thnx man. Nog wat aan je golf gedaan vandaag?
|
|
|||
|
|||
Mooie corrado schroefset doet hem goed.
Heb nog wel een wit setje knippers voor je te liggen ! Denk zelf dat wel wat mooier staat, dan die oranje ! Succes verder !
|
|||
|
|||
Quote:
np pik ja effe stadslicht gefixt doet het nou ook weer, gaat effe me project pagina update met 100 foto's ofzo haha je ziet het zo wel, morgen spullen ophalen ik bel je dan wel effe |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit !!
|
|
||||
|
||||
dik,zo laag snel die knippers fixen dan niks meer aan doen
|
||||
|
||||
De corrado is alweer een tijdje weg samen met de polo maar deze zaterdag komt er na een tijdelijke tussenstop in een impreza GTT dan toch eindelijk een Golf MKII Edition One
|