|
|||
|
|||
gezocht voor golf 2
Hallo ik ben op zoek naar een paar spullen voor m'n nieuwe golf 2 1.3 cl uit 1990. Hier is de waslijst van de spullen die ik zoek.
- voor scherm rv - deur rv - rubbers van alles 2x is niet een must maar help daarmee een vriend - staal verbreed 15" - gti achterlichten - kruiskoplampen - rubber voor een sunroof - embleemloze grill - old skool stuur - old skool pook - kleine achter spoiler - smalle bumpers voor en achter van '87 - wetsmorland front dank u hoop dat er wat is. |
|
|||
|
|||
Weet niet of de bumper perfect moeten zijn..
heb een voor en achterbumper met wat gebruikssporen op de hoekjes niks schokkends , maar vermeld het liever en een scherm rv ( rood) is origineel VAG Alles af te halen In Hoogerheide ( brabant) |
|
|||
|
|||
hoi,
ik heb nog een voorbumper (dunne zwarte) rubbers 1x (kan zijn dat ik nog ergens een setje heb liggen) |
|
||||
|
||||
- voor scherm rv Heb ik in 't wit.
- deur rv Heb ik in 't wit voor een nieuw type, 3-deurs. - old skool stuur CL-stuur? Heb ik. Ik heb ook nog wel andere stuurtjes. - old skool pook Pookjes heb ik genoeg liggen, oud, nieuw, 4- en 5-bak. - smalle bumpers voor en achter van '87 Check, heb ik liggen. - wetsmorland front Kan ik voor je regelen, maar gaat je wat kosten.
|
||||
|
||||
ik heb nog donkere (zwart/rood) Hella achterlichten liggen. Pb maar voor interesse