|
|||
|
|||
Passen Bora highline velgen op Beetle?
Hallo Forummers,
Ik dwaal ier sinds kort rond en meteen maar een vraagje; Ik ben voornemens om 16" Bora Highline velgen te kopen voor onder de Beetle, de verkoper weet de ET waarde niet en nu vraag ik me af of het wel mooi past, iemand enig idee? Ik zoek ondertussen even een plaatje van de velg. Thnx en mvrgr Miez
|
||||
|
||||
Volgens mij moet het gewoon passen... Golf IV, beetle en Bora hebben allemaal hetzelfde onderstel volgens mij....
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, maar ik zit met die ET waarde, ik heb een keer voor mijn Pug306 een setje Oeragans 17" gekocht en niet op de ET waarde gelet, toen ik ze erop had gezet lag het wiel helemaal in mijn wielkast en zag er niet uit. Deze velgjes moet ik in Limburg ophalen en dat is 440 km sturen op en neer, dus ik weet het liever even zeker. grtz
|
||||
|
||||
laat je de beste man toch even een foto maken van de gegevens op de velg..kan je zelf wel zien welke et. waarde het is.
+ als het standaard vw velgen zijn zullen ze gewoon ver in je kas vallen zoals standaard. |
|
||||
|
||||
VW Le Castellet wielen: 6.5J x 16" ET 42
|
||||
|
||||
Quote:
16" LM velgen van een Beetle of een Bora hebben dezelfde ET waarde.
|
|||
|
|||
@Beetlefreak,
Precies die wielen zijn het met ET42. Nu had ik begrepen dat ET35 en 32 normaal goed geschikt zijn voor de Beetle. Maar ik snap het nog niet helemaal, komen ze met een hogere ET waarde nu meer naar binnen of juist naar buiten te staan? Thnx in advance! grtz
|
||||
|
||||
Hogere ET is meer naar binnen idd. Zie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5709
|
|||
|
|||
Ik zet de velgjes maar ff in de ijskast, ik heb"ook leuke 18" wielen gezien maar het moet bij de stijl van de auto blijven, ben er dus nog niet helemaal uit.
Keuzes, keuzes........... bedankt voor de reacties ! grtz.