#1
|
||||
|
||||
beetje getik 16 v pl
onder belasting laag in toeren hoor ik wat getik in de motor.
nu kan dat natuurlijk overal weg komen maar ik verdenk mijn spruitstuk. hoe kan ik dat het beste controleren??. slijten de onderste lager schalen meer af als die daar boven?? ik bedoel de lagerschalen die om de krukas zitten 1 boven en 1 onder. logischerwijs slijten de onderste meer dacht ik [correct me if i am wrong]
__________________
in het weekend neem ik een halve viagra om te voorkomen dat ik over me schoenen pis -------------- mk2 gti 8v 84 overleden. mk2 gti 8v 88 sold. mk2 1300 90 sold. mk2 gti 16v 88 current. |
#2
|
|||
|
|||
ik denk de uitlaatspruitstukpakking wat lekt,geluid is net tikkende kleppen maar dan niet zo erg,je hebt t als je optrekt met belasting....
lagerschalen is een ander geluid net of je te veel vooronsteking hebt |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
o okee dan heb ik het allebei pingelent geluid bedoel je zeker? ik hoorde net dat in augustus mijn nieuwe huis klaar moet zijn en dan heb ik eindelijk een garage . dan trek ik gelijk maar het hele blok uit elkaar denk ik want tikkende geluidjes irriteerd mij mateloos
__________________
in het weekend neem ik een halve viagra om te voorkomen dat ik over me schoenen pis -------------- mk2 gti 8v 84 overleden. mk2 gti 8v 88 sold. mk2 1300 90 sold. mk2 gti 16v 88 current. |
#4
|
||||
|
||||
Als je het tussen de 2000-3500 toeren hoort en daarbuiten niet, zijn het naar alle waarschijnlijkheid de drijfstanglagers. Dit zijn sets, dus die vervang je alle 8 in 1 keer. Hoeveel kilometers heeft het beestje er op zitten?
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
idd tussen 2000-3500..af en toe als ik even goed aan het trappen ben geweest is het geluid volgens mij minder. er is een golf 3 dashbord ingebouwd dus ik weet de exacte km stand niet. maar ik ga er van uit dat het ver boven de 2 ton moet zijn. de auto is in 2000 ingevoerd dus en aangezien die duitsers altijd veel km maken ga ik ervan uit dat het boven de 2 ton is misschien wel 3 maar die lagers vervangen is toch niet zo,n grote klus toch? drijfstang los draaien zuiger stukkie omhoog tikken,lager er tussen weg halen en dan nieuwe erin met een beetje vet en dan de onderste en de boel weer vastdraaien of zie ik dat verkeerd?? of moet ik eerst maar es 15 w 40 proberen?
__________________
in het weekend neem ik een halve viagra om te voorkomen dat ik over me schoenen pis -------------- mk2 gti 8v 84 overleden. mk2 gti 8v 88 sold. mk2 1300 90 sold. mk2 gti 16v 88 current. |