|
||||
|
||||
golf mk2 GTI, leuke daily
hallo,
ik bied hier mijn golf 2 gti 8v edition uit 1991 aan, met 147xxx km op de klok. dit omdat waarschijnlijk de versnellingsbak eraan komt, en ik hier geen tijd voor heb.(golf kwaaltje, synchro-ring versleten heb ik met laten vertellen) voor de rest helemaal geen problemen aan de auto. er zitten paar kleine roestplekjes op maar maar zeker geen rotte delen. er zit pas nieuwe apk op (met steekproef) tot december 2009. heeft ook nog grote beurt gehad waaronder v-snaar, remschijven achter enzo vervangen zijn. MFA en rest van interieur delen ook gewoon netjes werkend!! paar lichte verranderringen aan de golf zijn -gespoten in muisgrijs (zijdeglans) -15 inch sebrings met goede 165/50 nangkang bandjes -goede FK-schroefset -us mk1 knippers -wat kleine details hier en daar. -het orginele edition interieur de auto is zowel te koop, als te ruilen tegen een andere vw daily. voor inruil, gewoon even laten horen/zien wat je te bieden hebt. vraagprijs voor de auto (met nog wat extra bumpers /grill enzo) 1000,- euro. vraagprijs inclusief cd speler, voor/achter speakers, bleutooth handsfree set 1150,- groeten rick rick_pintenman@hotmail.com tel nr 0630114884 wat foto's Last edited by rick_polo : 14-02-2009 at 17:29. |
|
||||
|
||||
waar te bewonderen en onderhistorie ( compleet) bekend, ook graag fotos van het interieur.
graag reactie op stefan_oosterhof_stefanovic@hotmail.com |
|
||||
|
||||
is dat niet de oude auto van jelle?
|
|||
|
|||
In Oss
En het is volgens mij de oude van jelle ja |
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt allebij als een bus!!! |
|
||||
|
||||
net helemaal netjes gepoetst, dus klaar voor de verkoop
|
|
||||
|
||||
even weer bovenaan gezet
|
|
||||
|
||||
Hier nog wat verse foto's van de golf van Rick. Dit weekend gemaakt!
Ongelooflijk dat deze auto nog niet verkocht is... |
|
||||
|
||||
topic kan dicht, de golf is verkocht!!
|