![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi ik wil een K&N filter kopen (die je vervangt) met het orgineel zo'n open
laatst heb ik gelezen dat iemand een had gekocht hier op het forum maar hij had het alleen over de slangetjes en niet over het afstellen of andere zaken ![]() maar de vraag is moet je veel afstellen of is het plaatse en klaar. en hoe zit het met je chocke heb je die nog nodig of niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zou het niet doen een open (kolere) ding op een carb.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet zelf van de scooter, dat die dingen geen voordeel hebben. hooguit meer nadeel. je krijgt het niet meer fatsoenlijk aan het lopen(moeilijk dan) En je verbruik gaat omhoog. Maar ik weet niet hoe het bij een k en n zit. Dit zijn normaal geen slechte dingen. Maar ik hou het zelf ook liever bij de orginele luchtfilter. Zoals tim al zegt.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
darksupra heet die gast van dit forum die er een heeft ik vroeg me dus ook af hoe het zit met die chock ik wil iets meer power hebben ik hoef geen 200km te rijden maar net iets meer ? |
|
||||
|
||||
![]() je krijgt geen power van een openfilter.
alleen meer auw aan je portomonee. eenvoudigste is een 3F nokkenas. of gewoon een andere auto kopen. laten we het niet hebben over hoe prettig je motortje het vind |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke ben eruit geen openlucht gewoon lekker cruisen op de snelwweg ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en wat kan ik doen met een andere carb ik heb vaker gehoord dat mensen ook op het forum een cbr750 er op/aan zetten. hoe is dat prijs en vedere afstelling?
sorry maar dit is allemaal nieuw voor me dus ik hoor het graag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() denk qua prijs rond de 400/500 euro en veel afstelwerk.
je inlaat moet je ook custom (laten) maken en gaskabel aanpassen enz. en het inlaattraject moet kort genoeg blijven zodat je luchtflter niet tegen je schutbord zit. je ontsteking moet volgens mij ook standaard een aantal graden terug gezet worden omdat je vacuum vervroeging vervalt (weet niet zeker of dit misschien anders kan). dus loopt ie stationair heel onrustig en pas goed op hogere toerentallen.