|
||||
|
||||
golf 2 onderdelen.
hierbij bied ik te koop aan:
een set dunne bumpers € 40,- NU € 30 ,- een set voorschermen € 35,- set dikke bumpers achterbumper zijn een paar ophangpunten kapot de voorbumper is met witte knipperlichten en dikke onderrand. vraagprijs is 65,- voor dit setje. komen van deze 16v af die gesloopt gaat worden. remus middendemper voor gti € 45,- nieuwprijs was € 115,- complete kachel met radiateur en motor € 45,- 1x compleet stuurbekrachtigings set € 100,- 2x losse stuurbekrachtigingspomp € 45,- per stuk stuurbekrachtigings beugels € 30,- 1x los bekrachtigd stuurhuis € 50,- 2 setjes donkere achterlichten (niet gespoten) 1set € 35,- andere is een bevestigingsboutje afgebroken € 20,- vortex middenconsole € 75,- GERESERVEERD!! diesel einddemper € 20,- jetta mk2 4 deurs achterbank met armsteun € 15,- 2 setjes corrado koplampen € 60,- per set mvg jeroen 06-53512992 mocht je nog iets nodig hebben wat er niet bij staat stuur even een pm of bel me even. Last edited by jetta1600gti : 12-02-2009 at 22:11. |
|
||||
|
||||
en maar een vrijdag upje
|
|
||||
|
||||
heb wel intresse in de demper. heb je een fototje voor me?
|
||||
|
||||
PB me eens een leuke prijs voor die middenconsole aub.
|
||||
|
||||
Quote:
je inbox is vol maar ik houd hem wel ff vast voor je hoor. mvg jeroen |
|
||||
|
||||
Bedankt!
En er is weer plaats in de inbox.
|
||||
|
||||
en weer een upje
|
|
||||
|
||||
en up
|
|
||||
|
||||
Kan je me een fotootje sturen van de: een rvs eindemper voor golf 2 16v 3 deurs type dtm € 60,-
|
|
||||
|
||||
Waar is die vette deuk van in die uitlaat?
|
|
||||
|
||||
Quote:
die zit erin omdat die anders niet stopte met tegen de schokbreker aan te trillen ik had de demper gekocht en toen zou die een perfecte pasvorm hebben maar dit was niet het geval. alle ophang punten zaten op de verkeerde plek en de demper zat klem tegen de schokbreker en de bevestigingsbout ervan. dus die deuk was de eenigste oplossing om hem goed op te kunnen hangen. |
|
||||
|
||||
Sorry, maar dan haak ik af.
Heb al genoeg problemen zo gehad |
|
||||
|
||||
Quote:
ok succes met het zoeken naar een andere sportdemper |