![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beetje raar om als 1e post een auto aan te bieden, maar ik doe het toch
![]() Ik had deze jetta gekocht om tijdelijk goedkoop in te rijden, omdat ik m'n daily driver te koop moest aanbieden om m'n huisinrichtin te financieren. Aangezien dit nu niet meer nodig is heb ik besloten hem te verkopen. Ik heb al projecten genoeg voor mezelf... Het is een groene GLS. 127dkm op de klok. Ik heb hem gekocht van de 1e eigenaar die geen auto meer reed. (88 jaar oud!) Boekjes zijn erbij, alle sleutels erbij, enz. De auto heeft wat plekjes (onderkant achterscherm beide zijdes en slechte voorschermen), maar verkeerd verder in prima staat. Het interieur is als nieuw. Vraagprijs is 1500 of een goed bod. Foto's momenteel alleen op de MP advertentie. (zie link). Als ik weer thuis bent zal ik ze in groot formaat posten. http://link.marktplaats.nl/220244135 Last edited by bob_b : 09-02-2009 at 12:06. |
|
|||
|
|||
![]() prijsverlaging naar 1100 euro
|
|
||||
|
||||
![]() hm istie er nog?
grote foto's mischioen van het geheel en onderkant + blok enzo
|
||||
|
||||
![]() Had belang bij deze auto als daily/interieurdonor, maar is
mij voor het geld wat ie moet opbrengen toch te ver heen helaas... Voorschermen zijn slecht en dat is opgelapt middels popnagelen, maar schermen zijn te vervangen ![]() Wat er achter zit weet je pas als ze er af zijn ![]() Verder de bekende plekken... |
|
||||
|
||||
![]() D'r staat in de advertentie met ''leer''
Is dit skai bekleding of echt leer??? Ziet er namelijk eng glad uit voor echt leer namelijk..... Zou niet zo leuk zijn voor diegene die hem koopt. Denkt dat ie echt leer heeft en blijkt gewoon skai te wezen....
|
|||
|
|||
![]() Ik heb geen flauw idee of het leer of skai is. Het is iig origineel zo geleverd, dus ik weet niet wat er allemaal af fabriek geleverd is door vw?
De voorschermen zijn slecht. Onderrand achterschermen zit ook wat werk aan, maar verder is hij prima/hard. Het slaat natuurlijk op schijt dat deze auto ver heen is. Wat verwacht je van een 28 jaar oud beestje? Met een beetje liefde (wat toch hobby is voor de meeste mensen) is er nog een zeer mooie auto van te maken. Maar het is absoluut niet noodzakelijk op moment. Hij mag weg voor 1000 euro trouwens. Daar heb je weinig goedrijdende oldtimers voor met nog apk (en geen verwachte punten voor een nieuwe). |
|
|||
|
|||
![]() Hij heeft trouwens ook nog een origineel schuifdak en een imperiaal!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat lijkt mij skai, ik heb hetzelfde volgens mij in mijn G1
|
|||
|
|||
![]() En up gaat deze vies dikke jetta
![]() |
|
|||
|
|||
![]() of een heel goed bod!
|
|
|||
|
|||
![]() Ik zag vandaag in de boekjes dat hij tot 10dkm terug dealer onderhouden is
![]() Vanaf morgen ook nieuwe schakelstangrubbers, zodat hij weer top schakelt. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb 2 kijkers gehad voor het ding. Beide zeiden ze dat de versnellingsbak stuk was en de roest ze teveel was.. Duidelijk semi-sleutelaars of iets dergelijks.
Na 3 plastic geleidebusjes vervangen te hebben schakelt hij weer als nieuw... Verder.. Ik heb een nieuw stuk in het rechtervoorscherm gelast. Nieuw stuk in het metaal tussen voorraam en motorkap gelast en ik heb de keienvanger gerepareerd. Linkervoorscherm heb ik een plaat op gelast, deze moet voor het mooie gewoon vervangen worden. Al blijft ie voorlopig bovenop nu wel roestvrij. Ik heb de delen even met een spuitbus in kleur gespoten. Door de temperatuur is dit niet heel mooi geworden, maar dan moet je zelf dan nog maar eens overdoen. Spuitbus krijg je bij de auto. Het is iig een heel stuk beter geworden zo. Kom hem ophalen voor 1000 euro! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het avondje lassen/spuiten/poetsen heeft duidelijk gewerkt. De 1e kijker nam hem mee! (en zal er nog lang plezier van hebben)
Sold! ![]() |