|
|||
|
|||
Leon's Corrado VR6
Goeiedag,
Ik zal me Corrado hier ook eens posten. Inmiddels al bijna 3 jaar in me bezit. Boel kleine dingetjes veranderd maar me grootste opsessie bljft toch wel velgen! En ik heb al het één en ander aan velgen er onder gehad. - Rial Daytona racing 8,5 x 18'' - (orginele) Speedline's 6,5 x 15'' - Audi TT parabolen 7,5 x 17'' - Verbreed Golf IV staal 8 x 16'' /8,5 x16'' - BBS CH 8,5 x 18'' En nu rij ik met Porsche C2 8'' voor en 9'' achter voor 22mm adapters, met 195/40 Dunlop's banden achter 30mm adapters met 205/35 Dunlop's banden En nu ligt ie er zo bij: Al met al een 4,5 cm bodem speling Nu eerst maar eens gaan wassen |
|
|||
|
|||
wielen staan heel dik! banden maat staat er ook super bij
|
|
||||
|
||||
Heb je verkeersdrempels op texel?
|
|
|||
|
|||
Haha, ja dat hebben ze hier ook al ondekt ...
Zulk achtergesteld gebied zijn we niet hoor |
|
||||
|
||||
Leuke corrado, alleen die helder spullen voorop is niet mijn smaak. Meer specs en foto's van de corrado?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het heldere spul gaat mij ook almeer tegn staan moet ik je zeggen, zat al te denken om de met mat zwart aan de gang te gaan ... maar das voor later. Wil de H7 lampen namelijk wel behouden. specs: Corrado VR6 uit '93 ... in '96 geïmporteerd naar NL alle luxe uit de US zit er op: - Airco - Cruise control - 3e remlicht - US gordels (zijn buitenwerking gesteld door de RDW aldus de vorige eigenaar?) - Kniebalken - Mijlenteller - Side markers - GEEN gevaren 3hoek (zie ook corrado weetjes/feitjes topic ..) Voor de rest: - KW schroefset 2e variant - Raid HP stuurtje - Rondom In.Pro lampen/lichten/dingen - Geheel RVS uitlaat systeem van EPS - Cold air intake, met hip filter - Xenon lampjes er in, en de angel eyes eruit - Gecleant logo aan de achterkant - Logo in de grill mat zwart gemaakt - En nog het e.e.a. aan kleine dingetjes - en een beschadigd dakraam het blijft tenslotte een 'rado Last edited by Leejon : 14-08-2009 at 18:01. |
|
||||
|
||||
Maar er zit wel een leuk geluidje in
|
|
||||
|
||||
ik mis nog een lip onder de bumpert verder dik ding
|
|||
|
|||
Die komt er ook niet onder, ik vind het de hele lijn verneuken. Ieder z'n ding uiteraard, maar ik vind het zijaanzicht er alles behalve mooier op worden.
Nog een paar foto's van VAG Fest |
|
|||
|
|||
Jottum update,
vrijdag de 13e: normaal een dag die zo voorbij gaat, je maakt een keer een grap over een ladder en een zwarte kat, en dan is het ook wel weer leuk geweest. Maar gisteren verliep toch niet helemaal aldus planning, er heeft een *drukt zich HEEL netjes uit* godverdommes ****** jong over me auto heen gelopen.... waarom? omdat dat toch gewoon leuk is, toch?... Ik woon in een klein dorpje dus ben er (gelukkig) achter gekomen wie het was, dus de kosten kunnen verhaalt worden. Ik mag naar de spuiter en mag aanmelden: - Voorbumper - Motorkap - Dak - Achter spoiler Alles schoen afdruken & krassen wat ik gisteren in de gauwigheid in het duister kon zien. Straks eerst maar eens foto's maken en aangifte doen.... |
|
||||
|
||||
zielig volk!!
bij een maat van mij ook gebeurt, waarschijnlijk een dronke lul er over heen gelopen. (stond in de buurt van de kroeg geparkeerd.) ben maar blij dat je de gene te pakken hebt. o, enne leuke corry maar dat helder is niet bepaald mijn ding. groet frank
|
|||
|
|||
Nouw, de spuiter wreef al in z'n handen, en hij heeft maandag z'n prijs klaar liggen ...
ik heb even een paar foto's gemaakt, en ja hij is bokke smerig maar dit is na slechts 5 dagen rijden over wegen waar een boel trekkers lang gorren om hun spullen van het land te halen. bah |
|
|||
|
|||
Das triest van die kerel. Hopen dat ie er snel weer blinkend bijstaat!
|
|
|||
|
|||
Nouw gelukkig komthet weer helemaal goed met de lak,meteen mooi van alle steenslag af
Ook heb ik een set oem koplampen gekocht, inpro zooi ben ik aardig zat inmiddels. |