|
|||
|
|||
porsche 16 inch 9j et 60
wie weet welke adaptermaten ik moet gaan gebruiken voor onder de golf 3?
ik heb 20mm adapters besteld, gaat dit passen? groeten |
|
||||
|
||||
et 60 min 20mm...is et 40.
Komen de wielen best dichtbij je schokbrekers lijkt mij.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
niemand die mij echt antwoord kan geven?
et 40 chris, uit evaring weet je dat het tegen de schokbrekers aan gaat komen? |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je op et15 uitkomen om te zorgen dat het niet aanloopt...
Dus 4cm adapters met 0,5 mm spacers of iets in die richting.
|
||||
|
||||
Maximale wat ik voor heb geprobeerd is 17" 8j met ET 35 en deze raakte de schokbreker. Achter heb ik 17" 8.5j met et30 dit gaat prima, heb ik het wel over een golf 3 cabrio.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 7,5J en ET35. Kan mijn pink nog tussen band en schokdemper krijgen.
En in de zomer rijd ik met 7J en ET40 aan de voorkant.Ik schat dat ik nog 3mm ruimte heb.
|
|||
|
|||
nja ik pas ze volgende week wel ff, als het niet past.
dan gaat alles de verkoop in. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook een manier Je kunt het ook passend maken door andere adapters er tussen te schroeven zoals hierboven verteld wordt
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wel de beste manier, helemaal wanneer het net wel of net niet goed zou gaan, dan wil ik het ook graag met eigen ogen zien voor ik er van uit ga dat het past. |
|
||||
|
||||
Quote:
setje adapters kun je hier op het forum meestal wel ruilen tegen een andere maat. Er lopen altijd wel mensen rond die net iets smaller of breder willen. En dat weet ik uit ervaring. Denk dat je minimaal een 30mm adapter nodig zult hebben. Succes!
|
|||
|
|||
tnx mannen, dus bij deze te ruil.
20mm adapters van 4x100-5x130 2 stuks, ruilen tegen dikkere adapters! wie o wie zoekt deze nog? gr |
|
||||
|
||||
ff in 'te koop aangeboden' een topicje plaatsen. ook ff op vwforum.nl en dan moet het altijd lukken.
|
|||
|
|||
beste mensen,
dank jullie wel voor alle reacties, kben er wel wat wijzer van geworden.. gister de velgen wezen passen, voorste waren 8j pasten prima, achter helaas niet met de 20mm adapts, nu had ik er een 5mm spacertje tussen geplaatst, toen wou het NET niet, hij komt tegen een heel klein stukje plaatwerk aan die op de achterbrug zit? deze slijp ik er gwn af, of ik laat de wielen aan de binnenkant afdraaien! iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
ja, 30mm adapters!
|
|||
|
|||
ja die 30mm adapters komen eraan
velgen gaan deze week richting cultwheels! |