|
|||
|
|||
White Polo
Hey luitjes,
Ik ben Davy ben 23 jaar en ben in bezit van een VW Polo 6N van 1996 Ligt een 1.6 8v motor in. Heb hem volledig standaard gekocht. Heb al wat veranderingen gedaan aan de Polo. Hier een lijstje van wat ik al veranderd heb: - Led Achterlichten - Embleemloze Grill - Sportuitlaat - Iron Cross Deurpinnen - Iron Cross Schakelpook - Deurstrips Verwijderd - Xzent dvd klapscherm - Hifonics Zeus Serie composet voor ( Zwaarste set 125 rms/250 maxx) - RE Audio Subwoofer 12 inch 175 watt Rms dubbelspoels, speelt op 350 watt rms - Magnat black core 1800 versterker 4 kanaals Foto's: Er zullen nog meer veranderingen gaan plaatsvinden Gr Davy (White Polo) |
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom ! Ik zeg; Velgen, Verlagen en carburateurs op die 1.6!
|
|
|||
|
|||
Ik was me vandaag aant het vervelen en toen dacht ik, ga de deurstrips maar eens verwijderen.
Het is niet het gemakkelijkste werk, maar na een tijdje mag het resultaat er wezen Op de eerste foto zie je dat de deurstrips er nog op zitten Op de tweede foto heb ik het kleine stukje eraf gehaald lijmresten verwijderd en gewaxt Op de derde foto heb ik de andere strip er ook af en wederom de lijmresten verwijderd en gewaxt Bestuurderskant heb ik nu klaar, morgen ga ik aan de passagierskant beginnen Gr White Polo |
|
|||
|
|||
Velgen en Verlagen gaat zeker gebeuren.
Ik heb nog genoeg plannen |