|
|||
|
|||
ze zijn er wel druk mee geweest in ieder geval
|
|
||||
|
||||
zeg wat je wilt maar die mk5 lampen zitten er netjes in...
|
||||
|
||||
das een hele pens werk geweest, maar of hij ook maar een klein deel van zijn investeringen terug gaat zien betwijfel ik.
Verkoop in delen zal denk ik meer opbrengen en dit project is toch duidelijk getekent door de vorige eigenaar. Originaliteit en creativiteit is er dus niet meer bij voor de nieuwe eigenaar. |
|
|||
|
|||
Quote:
je haalt me de woorden uit de mond |
|
||||
|
||||
Respect voor al 't werk dat in die auto is gegaan!
|
||||
|
||||
zou die ook kunnen vliegen ??
|
|||
|
|||
voor dat geld wat hij aan die auto verbouwd heeft had ie beter een golf 5 ondertussen misschien wel golf 6 kunnen halen
|
|
||||
|
||||
Wat een pens met werk.. Persoonlijk vind ik het oerlelijk, maar ik heb wel altijd respect voor de moeite die sommigen er in stoppen. Ongeacht ik het mooi vind of niet. En van die kosten.. Sommigen stoppen 15.000 euro of meer in het restaureren van een golfje 1. Ieder zijn ding!
|
||||
|
||||
Hehe, een Golf 3 TD van 93 met 180xxx-200xxxkm's! Zal wel bij de 300000 weer op 0 zijn gesprongen
Achterlichten zijn idd wel netjes gemaakt!
|
||||
|
||||
Geen domme biedingen!
Staat nu 1 jaar stil, staat warm en droog in de garage… Wordt in 1 stuk verkocht, geen onderdelen. Het is ook lastig om hen eventueel in onderdelen te verkopen.... Alles zit aan elkaar geplamuurt |
|
||||
|
||||
Quote:
idd wat ik er zo van begrijp is de middenconsole een geheel met de sideskirts haha waardeloos dit...... |
|
|||
|
|||
Respect hoor, maar begrijp mij niet verkeerd!!
Maar zoveel geld uitgegeven en dan nog geen fatsoenlijke pedalensetje kunnen kopen!!
|
||||
|
||||
Quote:
Die kan ie bij mij halen. Heb nog een Sparco setje in de bingo.
|
||||
|
||||
vind het echt een vreselijk ding, maar ieder z'n smaak natuurlijk
|