#1
|
|||
|
|||
Kleppen regelen 1300? Umbracobouten vraag
Is het normaal dat de umbraco bouten om de kleppen te regelen zeer hard spannen? Heb dus de cilinderkop gedemonteerd 'en nu dus terug gemonteerd', en de bouten helemaal ingedraaid, maar nu wil ik ze terug draaien om de speling te regelen, maar die dingen zitten VAST! zeg.
Aan die onderste moer moet je toch niet komen?
__________________
retropilots.be |
#2
|
||||
|
||||
Umbraco bouten, zal wel Vlaams zijn, ik ken het woord namelijk niet...
|
#3
|
|||
|
|||
Inbussleutel
__________________
retropilots.be |
#4
|
||||
|
||||
De onderste moer is een borgmoer,deze moet dus wel los om de kleppen te stellen.
Daarna uiteraard weer vastdraaien. |
#5
|
|||
|
|||
ah, wel , staat in die vraagbaken handboeken nergens bij.
'Kan je ook zo gemakkelijk aan, aan die moer, als gans de boel gemonteerd is'
__________________
retropilots.be |
#6
|
|||
|
|||
Het stuk met het 6kant moet je laten zitten het stuk met het inbus moet uit te draaien zijn[gaat ind niet makkelijk,zou ook niet goed zijn anders blijf je kleppen stellen
Het 6 kant is een apart stuk,de kop is nl van aluminium en als je dan de kogelbout daar zo indraaid houd dat het niet lang vol |