|
|||
|
|||
Car Feature : VW Golf 6
Een paar maanden geleden kwam ik deze Golf 6 van Patrick tegen op een Blog op het internet. En soms heb je het of niet dat een auto je raakt en dat je denkt van, die wil ik wel eens fotograferen. Dat had ik dus met deze Golf. Na veel zoeken en rondvragen op forums kwam ik dus bij de eigenaar terecht. Nadat ik met hem in contact ...
Preview: Wil je de hele reportage zien ? Ga dan naar http://www.carbonvision.nl |
|
||||
|
||||
Sorry, maar ik zie niet wat hier nu zo heel bijzonder aan is dat je deze per sé op de foto moet hebben.
|
||||
|
||||
Tja, ook dat is 'tuning' tegenwoordig ..
Men neme een standaard witte Golf6, leggen hem laag (air of schroef) zetten een paar afschuwelijke wielen onder en hop, je staat in een blad en iedereen die het ge-wel-dig vindt !! Slaapzzzz !!
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Dat heb jij dus niet, maar deze fotgraaf wel Nice pics Ronniej!
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks ... ieder zijn eigen smaak |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
+1 En als je dan reageert en zegt dat je het niet mooi vind, dan kijken ze je ook nog vreemd aan Alsof je alles geweldig moet vinden wat in blad staat. |
|
|||
|
|||
Lijkt me eerder een vorm van reclame dit......
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zei ook niet dat het niet mijn smaak was... Ik vraag me alleen af wat deze auto nu zo bijzonder maakt, naast de velgen en verlaging. Dit lijkt me geen auto waar enorm veel tijd en geld ingestoken is. Of is deze bijzonder omdat het een relatief nieuw model is? Maar het is je goed recht om hem wel geweldig te vinden en de foto's zijn ook mooi, maar de auto vind ik gewoon niet bijzonder.
|
||||
|
||||
Quote:
Eindelijk begint een 6 voor mij steeds mooier worden, ik vond hem in het begin zo ongelooflijk lelijk... Mooie foto's! Wanneer komen de foto's van Pim zijn (gouden) golf 1 eigenlijk online? Die zijn al een maandje of 2 geleden genomen..
|
||||
|
||||
Zoals deze komen ze tegenwoordig bijna vanaf de fabriek
Zeg niet dat het niet mooi is dat helemaal niet maar draait er tegenwoordig veelal om wie heeft het grootste budget.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet bijna wel zeker dat jouw mk2 meer heeft gekost dan een nieuwe mk6 GTI |
|
||||
|
||||
Ja misschien wel
Maar daar gaat het nog niet eens om heb haar ook al 15jaar dan gaat er ook wel wat in en dan nog niks perfect maar ok. Maar wat vele vergeten en ik wel vaker tegen mensen zeg het is begonnen als HOBBY voor de jonge die geen nieuwe of dikke auto zoals Mercedes BMW Porsche enz kon kopen. En dat is het jammer genoeg niet meer.
|
|||
|
|||
Klopt idd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan voor 2500 euro een hele dikke bak maken, en dat is incl de aanschaf van de auto .. en ook daarmee haal je de PVW blijkt Ik vind dit een dope wagen, als een individu zich geroepen voelt om een shootje te doen van deze auto.. laat 'm lekker! Ik zeg nette pics Ronald en dikke bak Patrick
|
|||
|
|||
Quote:
hehe deze waren op dezelfde dag genomen als die van Pim... Denk binnen een maandje online Tnx Misha ! |
|
||||
|
||||
Quote:
heeft ie er dan al ingestaan?...
|
||||
|
||||
Mooie foto's!
Verder houd ik m'n mond over de witte Golf, omdat je soms je mening vóór je moet houden.
|
||||
|
||||
Quote:
ben ook wel benieuwd over welke auto het gaat?