|
||||
|
||||
Gespot: Undutchables
Ze zijn hier nog lekker bezig in Leusden, zover ik kon zien zag ik Volksaddiction, Niels luchtmachtig en nog een zwarte kever op Porsche Cup wielen die ongelovelijk dik klinkt
Waar? Voor het oude Seat gebouw in Leusden op de klepelhoek Wanneer? Nu vandaag 10feb.
|
||||
|
||||
Zover ik weet is er een photoshoot vandaag voor RTL oto experience
According to het dagboekdieelkedagveranderdalserweereenscheetdwarsz itnaam op MSN van VA |
|
||||
|
||||
wahah..naja is wel kewl dat ze daar mee bezig zijn
|
|
||||
|
||||
Klopt, Leon, Niels en Oskar zijn voor dat programma RTL Autoexperience (ofzo) in Leusden geweest en hebben daar aan de opnamen meegedaan.
Uitzending is op 25 februari aanstaande!
|
||||
|
||||
Klopt helemaal. We waren vandaag, met nog wat anderen bij Pon in Leusden voor opnames van RTL Autoexperience. Was erg leuk. Er zijn o.a. opnames gemaakt op de snelweg, met een aantal kevers en een heuze dragrace tussen de german looker van Patrick en een new beetle.
Dokke's '67-er cal-looker had de "hoofdrol", hier reedt Tim Coronel in. Er is enorm veel gefilmd voor een item wat slechts 5 minuutjes zal duren. Ik ben benieuwd wat er allemaal overblijft. Eén ding is zeker. UDBtv is een feit! |
|
||||
|
||||
wahaha..geen volksforum.com stickers toevalloig in beeld geweest ??
|
|
||||
|
||||
Ben net weer thuis, was echt een topdagje ! Door een tip van Kai contact opgenomen met de productieleiding van RTL 5 voor een item over de New beetle en de "kever van vroeger" Eerst een hele dikke "rolingshoot" op de snelweg, waarbij er heel veel van de UDB cars is gefilmd Omdat we de laagste kefvers hadden moest ik direct achter Tim (in Dokke zijn kever) aanrijden in formatie met Niels en Oskar De dikke zwarte kever is gebruikt voor een sprint tussen Tim (zwarte kever) en Tom in een New beetle.......3x raden wie er won Verder verklap ik nog niks, het is iig heel dik geworden !! kijken dus de 25ste !!
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 10-02-2006 at 17:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope (wel "the undutchables" stickers, en de volksaddiction sticker op mijn achterruit )
|
||||
|
||||
Cool, staat in de agenda om de 25e ff te kijken!!
|
||||
|
||||
kicke gasten
leuke ervaring zo dat maak je niet iedere dag mee ik ben idd benieuwd wat er allemaal over is gebleven na een beetje monteren
|
||||
|
||||
Waren wij idd... en bij deze de foto's van vandaag!
Het wes erg gezellig, leuk om een keer mee te maken en ook erg koud! Maar het was zeker de moeite waard!!! De uitzending zal uitgezonden worden op 25 februari a.s. om 20.00 uur op RTL 5. Maar wat gebeurde er vandaag, "achter de schermen"... ...zie hier ee paar foto's, de rest (dik 60 stuks) staan op mijn website; AirMighty.com! Verzamelen bij Pon... even de showroom bekijken dus: Vervolgens de opnamen, wij achter het busje met de camera aan voor een paar coole rollin' shots!: En nog een paar leuke plaatjes: De rest is dus te vinden op mijn website ...enjoy!
|
||||
|
||||
Toffe foto's Niels! Ik hebde VCR (oldskool ) al geprogrammeerd!
|
||||
|
||||
woot!! zwaar ruig gaste!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
super!!!! ik ga kijken!
|
||||
|
||||
Vet man, ga zeker even kijken! |
|
||||
|
||||
Quote:
Lachu man! Die Kai kan ook overal aan komen he.... |
|
||||
|
||||
Quote:
je weet toch
|
||||
|
||||
UDB word famous!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dat dokke die jongens van coronel achter het stuur van zijn wagen heeft gelaten!!