|
||||
|
||||
Ruitenwisser probleem
Ik heb volgende probleem als ik de wissers inschakel werkt deze perfect aleen als ik op een willekeurig moment de wisser uitschakel blijft deze gelijk staan in komt heel langzaam terug in ruststand, alles werkt verder normaal.
Ik heb het volgend gedaan contactblokje vervangen en de kabelboom aan het stuurhuis compleet vervangen tot de zekeringskast, hier was door de vorige eigenaar in geknipt. Wat kan nu het probleem zijn -de ruitenwissermotor?, deze lijkt me sterk genoeg allles werkt verder normaal, hij gaat misschien zo op het oog wat langzamer. -Massa probleem? -Handel aan het stuur? -Zekeringskast -Het mechanischme versleten? Sorry vergeten te vermelden dat het gti type 2 betreft Last edited by hummer : 19-01-2009 at 19:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb bij mijn td precies hetzelfde probleem, je moet precies als ie in de ruststand is de hendel terug doen, anders blijft ie staan. ik ga dit topic even volgen, ben benieuwd
|
||||
|
||||
ik zou beginnen met de asjes ff smeren ja, is bij vw wel vaker een probleem, vooral bij mk4
groetjes |
|
|||
|
|||
Quote:
Is een goed idee Wordt nog al eens over geslagen bij een onderhoudsbeurt |
|
||||
|
||||
Ik had dit ook met m'n VR6,maar bij mij deed de interval
het op een gegeven moment ook niet meer! Toen heb ik een andere ruitenwissermotor gekocht,probleem opgelost.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga het mechaniek uitbouwen schoonmaken en opnieuw smeren alle andere heb gecontroleerd dit was allemaal oké |
|
||||
|
||||
Quote:
en heeft het geholpen?