#1
|
||||
|
||||
X aantal vraagjes
Heb afgelopen vrijdag bij martiepartie 4 carburateurs en een spruitstuk opgehaald,
nadat ik deze gemonteerd had liep me auto eindelijk beter. Maar nog steeds niet voor de volle 100% 1. Mijn koelsysteem is ook nog niet goed want hij spuugd het er weer uit als de motor warm wordt, vin slaat ook niet aan, heb de thermoschakelaar wel vervangen, als ik de stekker doorlus dan doet de koelfan het wel. Is er een manier om het koelsysteem te ontluchten? en waar zit in godsnaam de thermostaat? Heb allebei de koelwater flensen gedemonteerd maar geen thermostaat.. 2. dan wil ik nog even weten wat het merkteken is voor het afstellen voor de ontsteking. Is dit het puntje of het sneetje in het vliegwiel? 3. Wat is de ontstekings volgorde van een 1.8 PL? Hij smoort nog een beetje als ik gas geef, heb dus een beetje het idee dat de ontsteking/timing niet in orde is. Heb de distributie wel op ze merktekens staan. Heb hier nog een paar fotos!
__________________
Golf MKII 16v |
#2
|
|||
|
|||
1:In de onderste slang bij de waterpomp[zwartplastic bocht]
2:Kerf 3:1342 |
#3
|
||||
|
||||
mooi, zag net in het haynes handboek dat het idd bij de waterpomp zat.
volgens mij opent die niet. maar ik ga hem morgen even testen!
__________________
Golf MKII 16v |
#4
|
||||
|
||||
Moet de pomp losgehaald worden om de thermostaat te vervangen?
aangezien me stuurbekrachtigings pomp in de weg zit
__________________
Golf MKII 16v |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
gewoon de bevestigings beugel los halen,dan moet het wel lukken. |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Pomp van de stuurbekrachtiging moet weg[is zo gedaan en minder irritatie] Dan de 2 boutjes van de zwarte plastic pijp inspuiten met WD40 Letop dat de boutjes niet afbreken Dan moet de thermostaat zichtbaar zijn |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
okee, dan ga ik dat morgen even doen, wel gek dat ie helemaal daar weggebouwd is. Had alle flensen op de cilinderkop al los, vond het al zo vreemd
__________________
Golf MKII 16v |