|
|||
|
|||
Golf 1, 2 en 3 onderdelen
Ik heb hier nog een heleboel onderdelen liggen
Golf 1: - kleine achterlichten (1 set): 20 euro - koplampen (2 sets): 30 euro(nieuw) 20 euro(gebruikt) - naaf voor sportstuur (1 stuk): 25 euro - sportstuurtjes (2 stuks): 25 euro - kleine ramen voor vooraan in een 3-deurs (1 set): 15 euro - ... Golf 2: - interieurspullen: 1 euro voor een knopje, max tot 20 euro - trekhaak golf 2 (1stuk): 40 euro - 13" stalen velgen ( 1 set van 5): 50 euro - 1300cc motor met +- 90 000 kms: 150 euro - 1600cc diesel motor met +- 100 000 kms: 150 euro - koplampen ( 2 sets): 20 euro - achterlichten origineel (2 sets): 20 euro - 1 set witte achterlichten : 25 euro - plastic achterkap aan de wielbogen vanbinnen: 15 euro - motorkap: 25 euro - ruitenwissermotor: 20 euro - front: 50 euro - dikke achterbumper compleet met klepje(40 euro) -... Jetta 2: - Perfecte achterbumper (1 stuk): 50 euro - centrale vergrendeling (zo goed als compleet) (1 set): 50 euro - interieurspullen: 1-20 euro - kofferklep (1 stuk): 40 euro - 1600 cc benzine motor met automatische versnellingsbak (1 stuk): 250 euro - Groene achterruit (1 stuk): 25 euro Golf 3: Update: 23-12-2008 Schroefkit V-maxx met papieren: 200 euro Zonnekleppen + houders: 10 euro ruitenwisser en pinkerhendel: 15 euro deurklinken: 15 euro voor de twee ruitenwissermotor V+A: 20 euro per stuk kofferslot: 5 euro Gordels V+A: 25 euro Dakhemelverlichting: 5 euro Tankklep: 5 euro Deurpinnetjes: 2 euro zekeringskast: 30 euro hefboom motorkap: 5 euro gaskabel: 20 euro ambriagekabel: 20 euro sensor binnenverlichting: 2 euro linkerspiegel: 20 euro sierlijsten: 20 euro asbak: 5 euro radio-unit: 10 euro binnenspiegel: 5 euro verwarmingsradiator: 20 euro bedieningspaneel verlichting: 10 euro spiegelkap links vanbinnen: 5 euro weerstand verwarming: 15 euro ruitenwisserarmen: 10 euro 1400 cc motor: 200 euro driehoek R: 25 euro Vooras: 75 euro Cardans: 25 euro per stuk Directie: 70 euro Stuur: 25 euro achterlichten origineel: 20 euro amortisseurs: 50 euro plastic voorfront: 30 euro kilometerteller: 25 euro middenconsole: 10 euro Vleugel Chauffeur: 25 euro Boite: 150 euro Prijs: Zoek je iets, dan komen we de prijs wel overeen. Voor alle duidelijkheid: ik woon in België en er kunnen spullen verzonden worden. Grtz Last edited by dafke : 23-12-2008 at 09:13. |
|
|||
|
|||
wat kost de achterklep en is deze met een zwarte dikke plastice plaat er op?
|
|
||||
|
||||
heb je een hemeltje voor een golf II?
|
|||
|
|||
@patjetta: 40 euro voor de kofferklep. er staat een dikke zwarte plastic plaat op, maar deze is langs de linkse kant gescheurd.
@joostvw: een dakhemel heb ik niet meer liggen. @Tjaap: komt zo rap mogelijk in orde grtz |
|
||||
|
||||
Wat is de motorcode en bakcode van die golf 3 motor en versnellingsbak? evt. interresse
weet je de km-stand ook van t blok?
|
||||
|
||||
kofferklep van de golf 3, welke kleur is deze?
|
|||
|
|||
@knarfmk1:
de motorcode is: ABD en de versnellingsbak CCK (dit is wat er op de sticker achteraan in de koffer staat). De kmstand van de blok weet ik niet exact. hier is een foto van de motor: (de staat ervan is misschien niet mooi, maar deze wagen heeft heel de tijd buiten gestaan zonder motorkap) @spiderclass: grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks voor t antwoord , maar ik zoek een ander blok en bak evengoed bedankt.
|
|||
|
|||
Golf 2 pookhoes aanwezig en nog te koop? (en in goede staat?)
|
|||
|
|||
Deze heb ik normaal nog.
Ik ga er is een foto van nemen en online zetten grtz |
|
|||
|
|||
Dafke,
de sierlijsten... in wat voor staat zijn ze??? en complete set?? zes stuks dus? misschien een foto??? groet, Dennis |
|
|||
|
|||
hey,
van waar in belgië ben je? Welke kleur en staat is de GII motorkap? |
|
|||
|
|||
@d&nis: Ik heb deze niet meer. Ik heb ze verwijderd uit de lijst vandaag. Ik heb u ook iets laten weten via pm.
@koendd: De motorkap was vroeger donkerblauw, maar deze is vanbuiten al volledig afgeschuurd. Ik woon in Kampenhout (dit ligt tussen Leuven, Mechelen en Brussel) in Vlaams-Brabant. Met vriendelijke groeten |
|
|||
|
|||
1600 diesel
He dafke,
Heb je het 1600tje nog en wat voor motor code heeft deze? zou je eventueel een foto kunnen posten of mailen? Groet Daanos |
|
|||
|
|||
op de motor is ondertussen een optie genomen. Deze zou zijn werk gaan verderzetten in Afrika.
|
|
|||
|
|||
Heb je foto's van de driehoekraampjes voorin van de golf 1?
Verstuur je ook naar Nederland? groet, Dennis |
|
|||
|
|||
toevallig een km tellerbak liggen van een golf 2??
|
|||
|
|||
dat heb ik nog
En uplaa PS. schroefkit v-maxx ook toegevoegd voor golf 3, maar past ook onder golf 2, jetta 2, vento, corrado, ... grtz Last edited by dafke : 23-12-2008 at 09:14. |
|
|||
|
|||
Dafke,
ik probeer je een PM te sturen maar je box zit vol. Kun je me je rekeningnummer geven zodat ik je de driehoeksruitjes en rubbers kan betalen? groet, Dennis |
|
|||
|
|||
ik wil graag de passagiers sierlijsten als dat kan...
|