|
||||
|
||||
zwallowtail op mp
|
|
||||
|
||||
MOet in ieder geval een nieuw voorspatbordje op
Misschien is het wat, wel leuk zo'n tittendash met maar 1 klokje!
|
||||
|
||||
Perfecte ratlook
De APK is al een maand verlopen, volgens mij is er wel een berg werk aan de wagen
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 08-01-2009 at 13:24. |
|
||||
|
||||
weet niet wat voor prijs er aan zit maar bellen zou altijd even de moeite waard zijn.
mischien mag ie voor een prikkie mee |
|
||||
|
||||
http://thumbs.marktplaats.nl/kopen/...c/398411977.jpg
eindelijk ze zijn er dus toch nog deze tankdoppen met dat schuifje ik dacht al dat ik de enige was die hem nog had ik zie ze namelijk zo goed als nooit meer alleen die replica`s zonder slot en lipje zie je nog zie ik het ook goed... een oud typen motorkap?? (model 1974) Last edited by egon : 08-01-2009 at 13:42. |
|
||||
|
||||
Ik heb net gebeld voor die Swallowtail.
Er moet behoorlyk aan gelast worden; voorparavan, beide dorpels, binnenschermen ed, hy zei dat er voor t goede gewoon n nieuwe neus op zou moeten... De moeite dus! Hy heeft er zelf 1000 euro voor betaald en dat wil hy er ook voor hebben. Gr Pim |
|
||||
|
||||
Quote:
Die komt dus niet zomaar door de keuring Misschien wat voor de knutselaars/verzamelaars onder ons...
|
||||
|
||||
Iemand riep mijn naam?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee nu een APK keuring is zonde van je tyd Blyft toch wel heel erg mooi vind ik hoor. Vorig jaar heb ik mn 74er verkocht. Nog steeds spyt van, maar dat was t zelfde verhaal als deze (rot) |
|
|||
|
|||
Valt me eerlijk gezegd best mee die prijs. De auto ziet er behoorlijk origineel uit met kloppende details als, de bumpers, motorkap, achterklep, achterpaneel, dashbord, ori hollander, tankdop .
Dat laswerk valt nog wel mee. Bijna elke golf1 heeft roest aan de neus (zal ongetwijfeld wel wat meer zijn). En het is een 1500, wat in mijn ogen een behoorlijke + is dan een 1100. Ik laat hem staan aangezien er gebrek aan ruimte, geld, en tijd is. Maar lijkt me geen slechte basis voor de restauratie van een swallow.
|
||||
|
||||
Er was hier iemand die zocht nog 1
|
||||
|
||||
Interessant!
De standaarduitvoering met de grote motor met een enkele teller in ´t dash! Ik wist ervan, had hierover al gelezen aan `t begin in een van die vraagbaken van Kluwers, maar nog niet eerder in `t echt gezien, nu dus wel.
Is geloof ik alleen maar `t eerste modeljaar (tot juli 1975) zo geleverd worden, daarna had de standaarduitvoering met de grote motor ook twee tellers, net zoals de LS, en de L (zonder "S" dus, "S" staat voor Golf met 1500/1600) met de kleine 1100cc blok. Hoewel de datum 1e toelating 10-09-1975 is, vermoed ik dat deze auto uit de adv. toch nog uit `t eerste modeljaar stamt, aan `t luchtfilterhuis, gemonteerd aan `t rechter binnenscherm nl. te zien is `t in tegenstelling tot wat in de advertentie staat (1600) nog `n 1500 (code FH) blok die tot de zomer van `75 werd gemonteerd. Bij de 1600 blokken (code FP) vanaf augustus 1975 werd ongeveer zo´n luchtfilterhuis boven de cilinderkop gemonteerd als bij de latere 1500 (JB) vanaf augustus `77.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 08-01-2009 at 18:25. |
|
||||
|
||||
Stijn...je hoeft voor mij niet bang te zijn..ik gun hem jou
Ik heb nu aan 1 swallowtail genoeg....de vorige keer dat iemand een 75er op MP zag staan en hier een topic opende...kocht ik hem de dag erna...,terwijl ik er al 1 had staan... Blijft leuk,als er weer een ori NL 'op duikt'...zit wel zat werk aan,interieur zal ook wel vergaan zijn gezien de stoelhoesjes...maar voor 1000 euro vind je bijna geen Golf 1 met kleine achterlichten,dan is zeker die prijs voor een 75er niet overdreven in deze staat.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, hoor. Jij hebt je laatste 75er in stukken gezaagd. Ik hoor mijn naam. Een 75er swollow heb ik nog niet.
|
||||
|
||||
Hoezo in stukken gezaagd, 89-FP-07 heeft gewoon APK
|
||||
|
||||
Quote:
Nou dan zou ik zeggen, ophalen. Leuk op de parking in het dorp naast de kever. René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal vergeten dat je meerdere golfjes 1 hebt.
|
|||
|
|||
Quote:
De kever staat op stalling net als de rest. Dus helaas geen plek meer. Niks voor jou?
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ook, maar 89FP07 is toch echt de zaag in gegaan Genoeg cryptos. Ga je die Swallow halen Steef? Tis een leuk ding! Anders moet ik mn spaarpot weer gaan stukslaan enzo...
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dank je, ik heb nog een 2-'77 gti project staan (waar al lang niets meer aan gedaan is ), maar als je hem koopt mag je hem wel bij mij in de hal stallen, tegen een lichte vergoeding natuurlijk. René (Tiefleger) |