|
|||
|
|||
Beste "plak" band in de maat 195-40-16
Zoals gezegt, ik zoek in de maat 195-40-16 een band die ultieme grip heeft, op autobandenmarkt staan er een paar maar welke is daar de beste plakker van, hoorde ook goede verhalen over te Toyo R1R serie, de r88 is te xtreem
De R1R serie zit tussen de T1R en de R88, misschien iemand prijzen en adressen en of ervaringen met deze band? Of andere suggesties zijn ook welkom Moet namelijk dik 450nm op de weg zien te krijgen op de 1/4mijl... |
|
||||
|
||||
R888 te extreem, waarom. Als je er alleen mee op de dragstrip wilt staan zie ik het probleem niet...
Ik ben zelf wel altijd te spreken over Toyo, er zijn ook wel meer mensen die R888 bandjes hebben. Zelf geen ervaring mee, heb ook maar een KR blok. Ga zelf deze zomer met Toyo Proxes 4 rijden. R1R is wel interessant als je geen R888 wilt. |
|
||||
|
||||
Conti sportcontact 2!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom geen R888, omdat het voor de daily is en die rijdt per jaar zo'n 25.000km door weer en wind. word een beetje duur 3 setjes per jaar En dat sprinten is maar voor een aantal keren per jaar (5/6keer). Maar wel serieus mee bezig |
|
|||
|
|||
Dan pak je een apart setje velgen met de r888 en zet je die er pas op als je de strip op gaat ?
|
|
||||
|
||||
in dat geval zou ik voor de sprint wat breders zoeken
|
||||
|
||||
Ik heb maranconi zetalinea echt geweldige grip, en looks