|
|||
|
|||
Welke uitvoering a.d.h.v. Chassisnummer
Ik zou graag willen weten wat voor een uitvoering mijn golf was toen hij van de band rolde.
Is dit te achterhalen aan de hand van het chassisnummer? Zo ja, waar kan ik dat doen? Zou dit ook kunnen nu er bij mij een vr6 blok erin ligt en dit dus een ombouw is? |
|
||||
|
||||
nee
|
|
||||
|
||||
Wat is dat dan voor een certificaat wat je in Duitsland kan bestellen aan de hand van je chassisnr??
|
||||
|
||||
geen idee, heb er ook nog nooit van gehoord eigenlijk, en ben nu rete nieuwsgierig
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Hej,
Ik heb hier een golf 2 staan van 88 waar geen blok of iets inligt. Ik heb naar de lokale VW-verdeler bij mij in de buurt (belgie) gebeld en gevraagd of ze via mijn chassis nummer konden natrekken welke motor er orgineel in moet liggen. Aangezien wij in belgie geen ander blok mogen leggen dan wat er orgineel inlag. Dit duurde +/- 5 min en toen wist die man te vertellen dat het om een golf 2 ging met een PB blok 1.8 GTI. Wat ze voorderest kunnen natrekken weet ik niet maar anders moet je maar is naar je lokale VW-dealer bellen. grtz jel
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk, hier kun je iets mee Heb meteen een oorkonde aangevraagd voor m'n Scirocco. Kost trouwens wel € 35,- maar ja dan heb je ook wat.
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is inderdaad wat ik wil weten. Ik wil weten wat er orgineel in lag voor een blok, en wat het voor een uitvoering was. Mijn bedoeling is om mijn golf in een zover mogelijke orginele staat terug te brengen. Afgezien van mijn westmoreland front dan. Ik zal mij dan eens gaan informeren bij de vw-dealer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hopelijk kom je iets meer te weten. Voor mij was het omdat ik een GTI wou restaureren maar op mijn papieren vond ik alleen maar terug dat het een PB blokje was en dat het om een 1800cc ging. Geen kw of dergelijke dus begon ik een beetje te twijfelen aan men koop. Als je in belgie een 1800 GTI in een kastje van een carbu legt dan krijg je hem niet gekeurd.
|
||||
|
||||
Ik dacht dat je dit ook uit ETKA kon halen?
En daarnaast vind je alle uitrustingscodes ook terug op de sticker achterin je kofferbak en in je instructieboekje. Die codes kun je dan weer in ETKA en ik geloof ook bij Doppelwobber.de vertalen naar de daadwerkelijke betekenis.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit bedoelde ik dus thx
|
||||
|
||||
Quote:
Wat word hier eigenlijk allemaal in genoemd? Voor die € 35,- ben ik daar wel benieuwd naar...
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is die Oorkonde: Gr. Menno
|
||||
|
||||
wel mooi zo'n certificaat. 1ste eigenaar is ook grappig om te weten!